Maria Paula Pestana de Freitas da Silva Faria de Campos Pinto
AuthID: R-000-JWQ
1
TÃTULO: Qualitative research: Introduction
AUTORES: Paula Campos Pinto; Huhana Hickey;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Handbook of Disability: Critical Thought and Social Change in a Globalizing World
AUTORES: Paula Campos Pinto; Huhana Hickey;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Handbook of Disability: Critical Thought and Social Change in a Globalizing World
INDEXADO EM: Scopus
2
TÃTULO: FEMINISMS AND GENDER STUDIES IN PORTUGAL: History, context, and tensions
AUTORES: Anália Torres; Paula Campos Pinto; Rosemary Deem;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Routledge International Handbook of Feminisms and Gender Studies: Convergences, Divergences, and Pluralities
AUTORES: Anália Torres; Paula Campos Pinto; Rosemary Deem;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Routledge International Handbook of Feminisms and Gender Studies: Convergences, Divergences, and Pluralities
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: ROUTLEDGE INTERNATIONAL HANDBOOK OF FEMINISMS AND GENDER STUDIES: Convergences, Divergences, and Pluralities
AUTORES: Anália Torres; Paula Campos Pinto; Tamara Shefer; Jeff Hearn;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Routledge International Handbook of Feminisms and Gender Studies: Convergences, Divergences, and Pluralities
AUTORES: Anália Torres; Paula Campos Pinto; Tamara Shefer; Jeff Hearn;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Routledge International Handbook of Feminisms and Gender Studies: Convergences, Divergences, and Pluralities
INDEXADO EM: Scopus
4
TÃTULO: INTRODUCTION: Feminisms and gender studies: Convergences, divergences, and pluralities
AUTORES: Anália Torres; Paula Campos Pinto; Tamara Shefer; Jeff Hearn;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Routledge International Handbook of Feminisms and Gender Studies: Convergences, Divergences, and Pluralities
AUTORES: Anália Torres; Paula Campos Pinto; Tamara Shefer; Jeff Hearn;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Routledge International Handbook of Feminisms and Gender Studies: Convergences, Divergences, and Pluralities
INDEXADO EM: Scopus
5
TÃTULO: Developing a participatory indicators-based framework for monitoring disability rights
AUTORES: Paula Campos Pinto; Maria Engrácia Cardim;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Research Handbook on Disability Policy
AUTORES: Paula Campos Pinto; Maria Engrácia Cardim;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Research Handbook on Disability Policy
6
TÃTULO: Temperature stability of Co/Pt and Co/Pd synthetic antiferromagnets using an Ir spacer Full Text
AUTORES: Caseiro, M.; Macedo, R.; Araujo, P. D. R.; Cardoso, S.; Erkovan, M.; Freitas, P. P.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF MATERIALS SCIENCE-MATERIALS IN ELECTRONICS, VOLUME: 34, NÚMERO: 23
AUTORES: Caseiro, M.; Macedo, R.; Araujo, P. D. R.; Cardoso, S.; Erkovan, M.; Freitas, P. P.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF MATERIALS SCIENCE-MATERIALS IN ELECTRONICS, VOLUME: 34, NÚMERO: 23
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: Resisting, Accepting and Supporting Gender Equality in Portuguese Higher Education Institutions: Leadership Profiles
AUTORES: Anália Torres; Paula Campos Pinto; Fátima Assunção; Sara Merlini; Diana Maciel; Bernardo Coelho; Filipa Godinho;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 5th International Conference on Gender Research, ICGR 2022 in Proceedings of the International Conference on Gender Research, VOLUME: 2022-April
AUTORES: Anália Torres; Paula Campos Pinto; Fátima Assunção; Sara Merlini; Diana Maciel; Bernardo Coelho; Filipa Godinho;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 5th International Conference on Gender Research, ICGR 2022 in Proceedings of the International Conference on Gender Research, VOLUME: 2022-April
INDEXADO EM: Scopus
8
TÃTULO: DISABILITY AND HUMAN RIGHTS
AUTORES: Paula Campos Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: The Oxford Handbook of the Sociology of Disability
AUTORES: Paula Campos Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: The Oxford Handbook of the Sociology of Disability
INDEXADO EM: Scopus
9
TÃTULO: Teachers with disabilities: a literature review
AUTORES: Neca, P; Borges, ML; Pinto, PC;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INCLUSIVE EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 12
AUTORES: Neca, P; Borges, ML; Pinto, PC;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INCLUSIVE EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 12
10
TÃTULO: Developing inclusive education in Portugal: Evidence and challenges
AUTORES: Alves, I; Campos Pinto, P; Pinto, TJ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Prospects, VOLUME: 49, NÚMERO: 3-4
AUTORES: Alves, I; Campos Pinto, P; Pinto, TJ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Prospects, VOLUME: 49, NÚMERO: 3-4