Pedro Alexandre da Cunha Reis
AuthID: R-000-KDF
1
TÃTULO: O método MaCAIES: uma proposta metodológica para a implementação da sala de aula invertida no Ensino Superior
AUTORES: Sergio Francisco Sargo Ferreira Lopes; Gouveia, L. ; Pedro Alexandre da Cunha Reis;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Research, Society and Development, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
AUTORES: Sergio Francisco Sargo Ferreira Lopes; Gouveia, L. ; Pedro Alexandre da Cunha Reis;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Research, Society and Development, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: The teaching methodology and b-learning approach to room Class Inverted (flipped classroom): experimental results Full Text
AUTORES: Sergio Francisco S F Sargo Ferreira Lopes; Gouveia, L. ; Pedro Alexandre D da Cunha Reis;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA EDUCAONLINE, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Sergio Francisco S F Sargo Ferreira Lopes; Gouveia, L. ; Pedro Alexandre D da Cunha Reis;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA EDUCAONLINE, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Analysis of efficiency and effectiveness in the implementation of the flipped classroom in the context of higher education: Experimental results. Experimental Results
AUTORES: Lopes, SFSF; Gouveia, L. ; Reis, P;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Handbook of Research on Determining the Reliability of Online Assessment and Distance Learning
AUTORES: Lopes, SFSF; Gouveia, L. ; Reis, P;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Handbook of Research on Determining the Reliability of Online Assessment and Distance Learning
4
TÃTULO: M-LEARNING COMO MODALIDADE UTILIZADA NA FORMAÇÃO DE PROFESSORES DA EDUCAÇÃO BÁSICA
AUTORES: Andréia Cristina Nagata; Paulo Rurato; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Informática na Educação e suas Tecnologias
AUTORES: Andréia Cristina Nagata; Paulo Rurato; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Informática na Educação e suas Tecnologias
5
TÃTULO: HOW LEARNERS AND FACULTY RATE ONLINE ASSESSMENT METHODS
AUTORES: Fatima Silva; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2017)
AUTORES: Fatima Silva; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2017)
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: E-LEARNING COURSES AT UFP-UV - POTENTIAL AND CHALLENGES
AUTORES: Pedro Reis; Fatima Silva;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2017)
AUTORES: Pedro Reis; Fatima Silva;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2017)
INDEXADO EM: WOS
7
TÃTULO: Psychosocial risk factors: effects on health and wellbeing in cashiers
AUTORES: Carla Barros Duarte; Alexandra Cunha; Susana Mendes; Paula Pires; Marisa Sousa; Catia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 7th International Symposium on Occupational Safety and Hygiene (SHO) in SHO2011: INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON OCCUPATIONAL SAFETY AND HYGIENE
AUTORES: Carla Barros Duarte; Alexandra Cunha; Susana Mendes; Paula Pires; Marisa Sousa; Catia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 7th International Symposium on Occupational Safety and Hygiene (SHO) in SHO2011: INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON OCCUPATIONAL SAFETY AND HYGIENE
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: Early poetry in computer 60s, 70s and 80s of the 20th century [Primórdios da poesia em computador - Anos 60, 70 e 80 do século XX]
AUTORES: Reis, P;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Romance Notes, VOLUME: 51, NÚMERO: 3
AUTORES: Reis, P;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Romance Notes, VOLUME: 51, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: EARLY DAYS FROM THE POETRY IN COMPUTER - 60, 70 AND 80 YEARS OF TWENTIETH CENTURY
AUTORES: Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: ROMANCE NOTES, VOLUME: 51, NÚMERO: 3
AUTORES: Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: ROMANCE NOTES, VOLUME: 51, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
10
TÃTULO: Freeware Authoring Tools for e-Content - Current Experience
AUTORES: Pedro Reis; Isabel Damiao;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: 9th European Conference on e-Learning in PROCEEDINGS OF THE 9TH EUROPEAN CONFERENCE ON E-LEARNING, VOL 1
AUTORES: Pedro Reis; Isabel Damiao;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: 9th European Conference on e-Learning in PROCEEDINGS OF THE 9TH EUROPEAN CONFERENCE ON E-LEARNING, VOL 1
INDEXADO EM: WOS