Carlos Jorge Goncalves Brigas
AuthID: R-000-KMS
1
TÃTULO: Computational thinking in early childhood education: an análisis through the Computer Science Unplugged [El pensamiento computacional en educación infantil: una análisis a través del Computer Science Unplugged]
AUTORES: Tadeu, P; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Interuniversitaria de Formacion del Profesorado, VOLUME: 98, NÚMERO: 36.2
AUTORES: Tadeu, P; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Interuniversitaria de Formacion del Profesorado, VOLUME: 98, NÚMERO: 36.2
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
2
TÃTULO: Computational thinking in early childhood education: an analisis through the Computer Science Unplugged Full Text
AUTORES: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO-RIFOP, NÚMERO: 98
AUTORES: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO-RIFOP, NÚMERO: 98
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Computational thinking in early childhood education: an analisis through the Computer Science Unplugged Full Text
AUTORES: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO-RIFOP, NÚMERO: 98
AUTORES: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO-RIFOP, NÚMERO: 98
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Multiple Intelligence’s and Computational Thinking
AUTORES: Pedro TADEU; Carlos BRİGAS;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Computer and Education Research, VOLUME: 10, NÚMERO: 19
AUTORES: Pedro TADEU; Carlos BRİGAS;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Computer and Education Research, VOLUME: 10, NÚMERO: 19
5
TÃTULO: LAS FAKE NEWS:. UNA ANÁLISIS EN TIEMPO DE PANDEMIA
AUTORES: Natália Gomes; Pedro Tadeu; Carlos Brigas; Elisabete Brito;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: La educación globalizada: experiencias e investigaciones.
AUTORES: Natália Gomes; Pedro Tadeu; Carlos Brigas; Elisabete Brito;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: La educación globalizada: experiencias e investigaciones.
6
TÃTULO: El pensamiento computacional en educación infantil: una análisis a través del Computer Science Unplugged
AUTORES: Pedro Jose Arrifano Tadeu; Carlos Brigas;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado. Continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, VOLUME: 98, NÚMERO: 36.2
AUTORES: Pedro Jose Arrifano Tadeu; Carlos Brigas;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado. Continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, VOLUME: 98, NÚMERO: 36.2
7
TÃTULO: Analysis of a Portuguese HEI teachers experience in the context of COVID-19
AUTORES: Brito, E; Gomes, N; Tadeu, P; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TEXTO LIVRE-LINGUAGEM E TECNOLOGIA, VOLUME: 14, NÚMERO: 2
AUTORES: Brito, E; Gomes, N; Tadeu, P; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TEXTO LIVRE-LINGUAGEM E TECNOLOGIA, VOLUME: 14, NÚMERO: 2
8
TÃTULO: Teaching at Distance, a stress enhancing factor in higher education in times of COVID-19
AUTORES: Tadeu, P; Brito, E; Gomes, N; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 23rd International Symposium on Computers in Education, SIIE 2021 in SIIE 2021 - 2021 International Symposium on Computers in Education
AUTORES: Tadeu, P; Brito, E; Gomes, N; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 23rd International Symposium on Computers in Education, SIIE 2021 in SIIE 2021 - 2021 International Symposium on Computers in Education
9
TÃTULO: Analysis of a portuguese hei teachers experience in the context of covid-19 [Análise da experiência de professores do ensino superior português no contexto da covid-19]
AUTORES: Brito, E; Gomes, N; Tadeu, P; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Texto Livre, VOLUME: 14, NÚMERO: 2
AUTORES: Brito, E; Gomes, N; Tadeu, P; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Texto Livre, VOLUME: 14, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÃTULO: Pedagogical coordination in secondary schools from a distributed perspective. Adaptation of the distributed leadership inventory (dli) in the Spanish context
AUTORES: García Martínez, I; Tadeu, PJA; Ubago Jiménez, JL; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Education Sciences, VOLUME: 10, NÚMERO: 7
AUTORES: García Martínez, I; Tadeu, PJA; Ubago Jiménez, JL; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Education Sciences, VOLUME: 10, NÚMERO: 7