Carlos de Oliveira Fernandes
AuthID: R-000-KSD
1
TÃTULO: Food-and-wine tourists’ willingness to pay for co-creation experiences: A generational approach
AUTORES: Susana Rachão; Zélia Breda; Carlos de Oliveira Fernandes; Veronika Joukes; Carla Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Hospitality and Tourism Management, VOLUME: 56
AUTORES: Susana Rachão; Zélia Breda; Carlos de Oliveira Fernandes; Veronika Joukes; Carla Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Hospitality and Tourism Management, VOLUME: 56
2
TÃTULO: CULTURAL TOURISM DURING THE COVID-19 PANDEMIC IN PORTUGAL
AUTORES: Richards, Greg; Fernandes, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TOURISM CULTURE & COMMUNICATION, VOLUME: 23, NÚMERO: 2-3
AUTORES: Richards, Greg; Fernandes, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TOURISM CULTURE & COMMUNICATION, VOLUME: 23, NÚMERO: 2-3
3
TÃTULO: Erasmus mobility as a culture-led experience : opportunities for sensitizing young travellers
AUTORES: Goretti Silva; Alexandra I Correia; Carlos Fernandes; Mariana Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Goretti Silva; Alexandra I Correia; Carlos Fernandes; Mariana Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2022
INDEXADO EM: Handle
4
TÃTULO: Gastronomy as local identity : the case of Sarrabulho in the Minho
AUTORES: Goretti Silva; Alexandra I Correia; Carlos Fernandes; Mariana Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Goretti Silva; Alexandra I Correia; Carlos Fernandes; Mariana Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2022
INDEXADO EM: Handle
5
TÃTULO: Drivers of experience co-creation in food-and-wine tourism: An exploratory quantitative analysis
AUTORES: Rachão, SAS; de Jesus Breda, Z; de Oliveira Fernandes, C; Joukes, VNPM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Tourism Management Perspectives, VOLUME: 37
AUTORES: Rachão, SAS; de Jesus Breda, Z; de Oliveira Fernandes, C; Joukes, VNPM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Tourism Management Perspectives, VOLUME: 37
6
TÃTULO: DEVELOPING GASTRONOMIC PRACTICES IN THE MINHO REGION OF PORTUGAL
AUTORES: Fernandes, C; Richards, G;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: ACTA GEOGRAPHICA SLOVENICA-GEOGRAFSKI ZBORNIK, VOLUME: 61, NÚMERO: 1
AUTORES: Fernandes, C; Richards, G;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: ACTA GEOGRAPHICA SLOVENICA-GEOGRAFSKI ZBORNIK, VOLUME: 61, NÚMERO: 1
7
TÃTULO: Cocreation of tourism experiences: are food-related activities being explored?
AUTORES: Rachão, S; Breda, Z; Fernandes, C; Joukes, V;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: British Food Journal, VOLUME: 122, NÚMERO: 3
AUTORES: Rachão, S; Breda, Z; Fernandes, C; Joukes, V;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: British Food Journal, VOLUME: 122, NÚMERO: 3
8
TÃTULO: Food-and-wine experiences towards co-creation in tourism
AUTORES: Rachão, SAS; Breda, Z; Fernandes, C; Joukes, V;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Tourism Review, VOLUME: ahead-of-print, NÚMERO: ahead-of-print
AUTORES: Rachão, SAS; Breda, Z; Fernandes, C; Joukes, V;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Tourism Review, VOLUME: ahead-of-print, NÚMERO: ahead-of-print
9
TÃTULO: Enogastronomy in northern Portugal: Destination cooperation and regional identity
AUTORES: Rachão, S; Breda, Z; Fernandes, C; Joukes, V;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Advances in Hospitality and Tourism Research, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
AUTORES: Rachão, S; Breda, Z; Fernandes, C; Joukes, V;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Advances in Hospitality and Tourism Research, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
10
TÃTULO: Wine Tourism Experiences and Marketing: The Case of the Douro Valley in Portugal
AUTORES: Alexandra I Correia; Raquel Cunha; Olga Matos; Carlos Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Wine Tourism Destination Management and Marketing
AUTORES: Alexandra I Correia; Raquel Cunha; Olga Matos; Carlos Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Wine Tourism Destination Management and Marketing