1
TÍTULO: Digital Culture, Knowledge, and Commitment to Digital Transformation and Its Impact on the Competitiveness of Portuguese Organizations
AUTORES: Cardoso, Antonio; Manuel Sousa Pereira ; José Carlos Sá; Powell, Daryl John; Faria, Silvia; Magalhaes, Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: From personalisation to satisfaction: New communication strategies in web marketing. New Communication Strategies in Web Marketing
AUTORES: Jorge Figueiredo; Isabel Oliveira; Sérgio Silva; Margarida Pocinho; António Cardoso; Manuel Sousa Pereira ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Connecting With Consumers Through Effective Personalization and Programmatic Advertising
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The Influence of In-Store Music on the Consumer's Shopping Experience
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Cardoso, Antonio; Fonseca, Manuel Jose ; Borges, Joana; Pereira, Bruno; Carvalho, Tatiana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 11st World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 4, WORLDCIST 2023, VOLUME: 802
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: The Impact of Covid-19 on Consumer Behavior in the Food VS Clothing Sectors
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; António Cardoso; Eduarda Graça; Ana Leal; Álvaro Cairrão;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 7th International Conference on Tourism Research, ICTR 2024 in Proceedings of the International Conference on Tourism Research, VOLUME: 7, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Attachment Theory and Sense of Place for Visitors to Kazbegi National Park
AUTORES: Cardoso, Antonio; Manuel Sousa Pereira ; Sousa, Bruno Barbosa; Poladashvili, Tamari; Faria, Silvia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems (ICOTTS) in ADVANCES IN TOURISM, TECHNOLOGY AND SYSTEMS, VOL 1, ICOTTS 2023, VOLUME: 383
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Bank Reputation and Trust: Impact on Client Satisfaction and Loyalty for Portuguese Clients
AUTORES: António Cardoso; Marta Cardoso;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Risk and Financial Management, VOLUME: 17, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The Influence of Digital Influencers on Generation Y’s Adoption of Fintech Banking Services in Brazil
AUTORES: António Cardoso; Manuel Sousa Pereira ; Amândio Silva; André Souza; Isabel Oliveira; Jorge Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 16, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
8
TÍTULO: A Study on the Tourist Experiences in the Peneda-Gerês National Park: Impact on Satisfaction, Loyalty and Recommendations
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Cardoso, A; Magalhães, M; Faria, S; Cairrão Á;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: IBIMA Business Review, VOLUME: 2023
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall Handle
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: The Man-Machine Relationship on the Web: Motivation to Use the Internet
AUTORES: Figueiredo, J ; Cardoso, A; Pocinho, M; Oliveira, I ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 1st EAI International Conference on Internet of Everything, IoECon 2022 in Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, VOLUME: 458 LNICST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Leadership Styles, Motivation, Communication and Reward Systems in Business Performance
AUTORES: Meirinhos, G; Cardoso, A; Neves, M; Rui Silva ; Rêgo, R;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Risk and Financial Management, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 5
NO MEU: ORCID
Página 1 de 5. Total de resultados: 48.