Maria Paula Brandão Botelho Gomes
AuthID: R-000-M8F
1
TÃTULO: Strategies of resistance and empowerment of portuguese women coaches in sports
AUTORES: Ludmila Mourão; Paula Silva ; Silvana Vilodre Goellner; Paula Botelho Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Physical Education, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
AUTORES: Ludmila Mourão; Paula Silva ; Silvana Vilodre Goellner; Paula Botelho Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Physical Education, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: Learning through practice: A study with physical education pre-service teachers Full Text
AUTORES: Gomes, P; Alves, M; Queirós, P; Batista, P;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Open Sports Sciences Journal, VOLUME: 7
AUTORES: Gomes, P; Alves, M; Queirós, P; Batista, P;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Open Sports Sciences Journal, VOLUME: 7
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: Under-representation of football played by women in Portugal's sport journalism: a study of the Algarve women's football cup
AUTORES: Silvana Vilodre Goellner; Paula Silva ; Paula Botelho Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: MOVIMENTO, VOLUME: 19, NÚMERO: 3
AUTORES: Silvana Vilodre Goellner; Paula Silva ; Paula Botelho Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: MOVIMENTO, VOLUME: 19, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Paths followed by women in sports in Portugal: asymmetries, resistances and possibilities
AUTORES: Angelita Alice Jaeger; Paula Botelho Gomes; Paula Silva ; Silvana Vilodre Goellner;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: MOVIMENTO, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
AUTORES: Angelita Alice Jaeger; Paula Botelho Gomes; Paula Silva ; Silvana Vilodre Goellner;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: MOVIMENTO, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: As relações de género no espaço da educação física — a percepção de alunos e alunas
AUTORES: Paula Silva ; Paula Botelho Gomes; Silvana Goellner;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Revista Portuguesa de Ciências do Desporto, VOLUME: 2008, NÚMERO: 3
AUTORES: Paula Silva ; Paula Botelho Gomes; Silvana Goellner;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Revista Portuguesa de Ciências do Desporto, VOLUME: 2008, NÚMERO: 3