Ana Paula Filipe Tomé
AuthID: R-000-MRS
1
TÃTULO: Immersive Learning for Lost Architectural Heritage: Interweaving the Past and Present, Physical and Digital in the Monastery of Madre de Deus
AUTORES: Rafeiro, Jesse; Tome, Ana; Nazario, Maria;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
AUTORES: Rafeiro, Jesse; Tome, Ana; Nazario, Maria;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Giving Depth to the Traces of Nossa Senhora da Piedade da Caparica
AUTORES: Rafeiro, Jesse; Tome, Ana; Ingles Fontes, Joao Luis;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Protection of Historical Constructions (PROHITECH) in PROTECTION OF HISTORICAL CONSTRUCTIONS, PROHITECH 2021, VOLUME: 209
AUTORES: Rafeiro, Jesse; Tome, Ana; Ingles Fontes, Joao Luis;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Protection of Historical Constructions (PROHITECH) in PROTECTION OF HISTORICAL CONSTRUCTIONS, PROHITECH 2021, VOLUME: 209
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: From Text to Model: Translating the Estatutos da Provincia de Santa Maria da Arrabida
AUTORES: Rafeiro, J; Tome, A; Fontes, JLI;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 2nd International Conference on Florence Heri-Tech - The Future of Heritage Science and Technologies in INTERNATIONAL CONFERENCE FLORENCE HERI-TECH: THE FUTURE OF HERITAGE SCIENCE AND TECHNOLOGIES, VOLUME: 949, NÚMERO: 1
AUTORES: Rafeiro, J; Tome, A; Fontes, JLI;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 2nd International Conference on Florence Heri-Tech - The Future of Heritage Science and Technologies in INTERNATIONAL CONFERENCE FLORENCE HERI-TECH: THE FUTURE OF HERITAGE SCIENCE AND TECHNOLOGIES, VOLUME: 949, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: Computational study of the wind load on a free-form complex thin shell structure
AUTORES: Rodrigues, AM; Tome, A; Gomes, MG ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: WIND AND STRUCTURES, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
AUTORES: Rodrigues, AM; Tome, A; Gomes, MG ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: WIND AND STRUCTURES, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
6
TÃTULO: Computer vision of mobility: towards a space-use analysis method
AUTORES: Tomé, A;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Environment and Planning B: Planning and Design, VOLUME: 42, NÚMERO: 5
AUTORES: Tomé, A;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Environment and Planning B: Planning and Design, VOLUME: 42, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
7
TÃTULO: Does the smartest designer design better? Effect of intelligence quotient on students' design skills in architectural design studio
AUTORES: Nazidizaji, S; Tome, A; Regateiro, F ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: FRONTIERS OF ARCHITECTURAL RESEARCH, VOLUME: 4, NÚMERO: 4
AUTORES: Nazidizaji, S; Tome, A; Regateiro, F ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: FRONTIERS OF ARCHITECTURAL RESEARCH, VOLUME: 4, NÚMERO: 4
8
TÃTULO: Investigation about the feasibility and impediments of TRIZ application in architectural design process
AUTORES: Nazidizaji, S; Tome, A; Regateiro, F ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: World Conference: TRIZ FUTURE 2011-2014 in Procedia Engineering, VOLUME: 131
AUTORES: Nazidizaji, S; Tome, A; Regateiro, F ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: World Conference: TRIZ FUTURE 2011-2014 in Procedia Engineering, VOLUME: 131
9
TÃTULO: Narrative ways of architecture education: A case study
AUTORES: Nazidizaji, S; Tome, A; Regateiro, F ; Ghalati, AK;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 7th World Conference on Educational Sciences in 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, VOLUME: 197
AUTORES: Nazidizaji, S; Tome, A; Regateiro, F ; Ghalati, AK;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 7th World Conference on Educational Sciences in 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, VOLUME: 197
10
TÃTULO: Modelling design problems by Su-Field method - toward a problem solving approach in architectural design studio
AUTORES: Nazidizaji, S; Tome, A; Regateiro, F ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 7th World Conference on Educational Sciences in 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, VOLUME: 197
AUTORES: Nazidizaji, S; Tome, A; Regateiro, F ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 7th World Conference on Educational Sciences in 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, VOLUME: 197