Mel Ainscow
AuthID: R-006-GGA
1
TÃTULO: Student diversity and student voice conceptualisations in five European countries: Implications for including all students in schools
AUTORES: Kyriaki Messiou; Lien Thien Bui; Mel Ainscow; Barbara Gasteiger Klicpera; Edvina Besic; Lisa Paleczek; Lotte Hedegaard Sorensen; Hilde Ulvseth; Teresa Vitorino; Jorge Santos; Cecilia Simon; Marta Sandoval; Gerardo Echeita;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL
AUTORES: Kyriaki Messiou; Lien Thien Bui; Mel Ainscow; Barbara Gasteiger Klicpera; Edvina Besic; Lisa Paleczek; Lotte Hedegaard Sorensen; Hilde Ulvseth; Teresa Vitorino; Jorge Santos; Cecilia Simon; Marta Sandoval; Gerardo Echeita;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Learning from differences: a strategy for teacher development in respect to student diversity Full Text
AUTORES: Kyriaki Messiou; Mel Ainscow; Gerardo Echeita; Sue Goldrick; Max Hope; Isabel Paes; Marta Sandoval; Cecilia Simon; Teresa Vitorino;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: SCHOOL EFFECTIVENESS AND SCHOOL IMPROVEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
AUTORES: Kyriaki Messiou; Mel Ainscow; Gerardo Echeita; Sue Goldrick; Max Hope; Isabel Paes; Marta Sandoval; Cecilia Simon; Teresa Vitorino;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: SCHOOL EFFECTIVENESS AND SCHOOL IMPROVEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Inclusive education ten years after Salamanca: Setting the agenda Full Text
AUTORES: Mel Ainscow; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
AUTORES: Mel Ainscow; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS