1
TÍTULO: Psychomotor Intervention Practices for Children with Autism Spectrum Disorder: a Scoping Review
AUTORES: Frazao, A; Santos, S; Lebre, P;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVIEW JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 9
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: A multi-component curriculum to promote teachers' mental health: Findings from the PROMEHS program
AUTORES: Cavioni, Valeria; Grazzani, Ilaria; Ornaghi, Veronica; Agliati, Alessia; Gandellini, Sabina; Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul; Vorkapic, Sanja Tatalovic; Golob, Lana; Poulou, Maria; Martinsone, Baiba; Supe, Inga; Simoes, Celeste; Lebre, Paula; Colomeischi, Adina; Rusu, Petruta; Acostoaie, Lidia; Vintur, Tatiana; Conte, Elisabetta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Reliability and short version of the Dunphy Outcomes Framework (DOF): Integrating the art and science of dance movement therapy
AUTORES: Dunphy, K.; Lebre, P.; Dumaresq, E.; Schoenenberger Howie, S. A.; Geipel, J.; Koch, S. C.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ARTS IN PSYCHOTHERAPY, VOLUME: 85
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: HAPPY ISLAND and the Islands within the Island
AUTORES: Henrique Amoedo; Diogo Gonçalves; Elisabete Monteiro; Paula Lebre;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: How Does Disability Performance Travel?: Access, Art, and Internationalization
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Adolescent social emotional skills, resilience and behavioral problems during the COVID-19 pandemic: A longitudinal study in three European countries
AUTORES: Martinsone, Baiba; Stokenberga, Ieva; Damberga, Ilze; Supe, Inga; Simoes, Celeste; Lebre, Paula; Canha, Lucia; Santos, Margarida; Santos, Anabela Caetano; Fonseca, Ana Marta; Santos, Doria; Gaspar de Matos, Margarida; Conte, Elisabetta; Agliati, Alessia; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Grazzani, Ilaria; Ornaghi, Veronica; Camilleri, Liberato;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHIATRY, VOLUME: 13
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 17 Handle
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Consensus on the Best Practice Guidelines for Psychomotor Intervention in Preschool Children with Autism Spectrum Disorder
AUTORES: Frazao, Adriana; Santos, Sofia; Rodrigues, Ana; Brandao, Teresa; Simoes, Celeste; Lebre, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CHILDREN-BASEL, VOLUME: 9, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Does Online Implementation Make a Difference in the Effects of a Mental Health Curriculum at Schools?
AUTORES: dos Santos, Margarida Frade; Simoes, Celeste; Santos, Anabela Caetano; Lebre, Paula; Grazzani, Ilaria;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH, VOLUME: 19, NÚMERO: 24
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Consensus on the Best Practice Guidelines for Psychomotor Intervention in Preschool Children with Autism Spectrum Disorder
AUTORES: Frazão, A; Santos, S; Rodrigues, A; Brandão, T; Simões, C; Lebre, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Children, VOLUME: 9, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Processos de Resiliência na Transição para Vida Adulta de Adolescentes com Deficiência
AUTORES: Camélia Santina Murgo; Lucia Maria Canha; Maria Celeste Rocha Simões; Ana Paula Lebre Santos Branco Melo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Subjetividades, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 4. Total de resultados: 38.