Ana Paula Lebre Santos Branco Melo
AuthID: R-000-N4Z
1
TÃTULO: Psychomotor Intervention Practices for Children with Autism Spectrum Disorder: a Scoping Review
AUTORES: Frazao, A; Santos, S; Lebre, P;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVIEW JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
AUTORES: Frazao, A; Santos, S; Lebre, P;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVIEW JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
2
TÃTULO: A multi-component curriculum to promote teachers' mental health: Findings from the PROMEHS program
AUTORES: Cavioni, Valeria; Grazzani, Ilaria; Ornaghi, Veronica; Agliati, Alessia; Gandellini, Sabina; Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul; Vorkapic, Sanja Tatalovic; Golob, Lana; Poulou, Maria; Martinsone, Baiba; Supe, Inga; Simoes, Celeste; Lebre, Paula; Colomeischi, Adina; Rusu, Petruta; Acostoaie, Lidia; Vintur, Tatiana; Conte, Elisabetta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
AUTORES: Cavioni, Valeria; Grazzani, Ilaria; Ornaghi, Veronica; Agliati, Alessia; Gandellini, Sabina; Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul; Vorkapic, Sanja Tatalovic; Golob, Lana; Poulou, Maria; Martinsone, Baiba; Supe, Inga; Simoes, Celeste; Lebre, Paula; Colomeischi, Adina; Rusu, Petruta; Acostoaie, Lidia; Vintur, Tatiana; Conte, Elisabetta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Reliability and short version of the Dunphy Outcomes Framework (DOF): Integrating the art and science of dance movement therapy
AUTORES: Dunphy, K.; Lebre, P.; Dumaresq, E.; Schoenenberger Howie, S. A.; Geipel, J.; Koch, S. C.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ARTS IN PSYCHOTHERAPY, VOLUME: 85
AUTORES: Dunphy, K.; Lebre, P.; Dumaresq, E.; Schoenenberger Howie, S. A.; Geipel, J.; Koch, S. C.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ARTS IN PSYCHOTHERAPY, VOLUME: 85
4
TÃTULO: HAPPY ISLAND and the Islands within the Island
AUTORES: Henrique Amoedo; Diogo Gonçalves; Elisabete Monteiro; Paula Lebre;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: How Does Disability Performance Travel?: Access, Art, and Internationalization
AUTORES: Henrique Amoedo; Diogo Gonçalves; Elisabete Monteiro; Paula Lebre;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: How Does Disability Performance Travel?: Access, Art, and Internationalization
5
TÃTULO: Integrating Middle East and North Africa Unaccompanied Minors Refugees and Asylum Seekers through Mentoring: Exploring Eu-Based Research to Inform Future Applications in Portugal
AUTORES: Dora Carolo; Ricardo Carvalho; Carolina Batalha; Susana Gouveia; Paula Lebre;
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Dora Carolo; Ricardo Carvalho; Carolina Batalha; Susana Gouveia; Paula Lebre;
PUBLICAÇÃO: 2023
6
TÃTULO: Adolescent social emotional skills, resilience and behavioral problems during the COVID-19 pandemic: A longitudinal study in three European countries
AUTORES: Martinsone, Baiba; Stokenberga, Ieva; Damberga, Ilze; Supe, Inga; Simoes, Celeste; Lebre, Paula; Canha, Lucia; Santos, Margarida; Santos, Anabela Caetano; Fonseca, Ana Marta; Santos, Doria; Gaspar de Matos, Margarida; Conte, Elisabetta; Agliati, Alessia; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Grazzani, Ilaria; Ornaghi, Veronica; Camilleri, Liberato;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHIATRY, VOLUME: 13
AUTORES: Martinsone, Baiba; Stokenberga, Ieva; Damberga, Ilze; Supe, Inga; Simoes, Celeste; Lebre, Paula; Canha, Lucia; Santos, Margarida; Santos, Anabela Caetano; Fonseca, Ana Marta; Santos, Doria; Gaspar de Matos, Margarida; Conte, Elisabetta; Agliati, Alessia; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Grazzani, Ilaria; Ornaghi, Veronica; Camilleri, Liberato;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHIATRY, VOLUME: 13
7
TÃTULO: Consensus on the Best Practice Guidelines for Psychomotor Intervention in Preschool Children with Autism Spectrum Disorder
AUTORES: Frazao, Adriana; Santos, Sofia; Rodrigues, Ana; Brandao, Teresa; Simoes, Celeste; Lebre, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CHILDREN-BASEL, VOLUME: 9, NÚMERO: 11
AUTORES: Frazao, Adriana; Santos, Sofia; Rodrigues, Ana; Brandao, Teresa; Simoes, Celeste; Lebre, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CHILDREN-BASEL, VOLUME: 9, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
8
TÃTULO: Does Online Implementation Make a Difference in the Effects of a Mental Health Curriculum at Schools?
AUTORES: dos Santos, Margarida Frade; Simoes, Celeste; Santos, Anabela Caetano; Lebre, Paula; Grazzani, Ilaria;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH, VOLUME: 19, NÚMERO: 24
AUTORES: dos Santos, Margarida Frade; Simoes, Celeste; Santos, Anabela Caetano; Lebre, Paula; Grazzani, Ilaria;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH, VOLUME: 19, NÚMERO: 24
9
TÃTULO: Consensus on the Best Practice Guidelines for Psychomotor Intervention in Preschool Children with Autism Spectrum Disorder
AUTORES: Frazão, A; Santos, S; Rodrigues, A; Brandão, T; Simões, C; Lebre, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Children, VOLUME: 9, NÚMERO: 11
AUTORES: Frazão, A; Santos, S; Rodrigues, A; Brandão, T; Simões, C; Lebre, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Children, VOLUME: 9, NÚMERO: 11
10
TÃTULO: Processos de Resiliência na Transição para Vida Adulta de Adolescentes com Deficiência
AUTORES: Camélia Santina Murgo; Lucia Maria Canha; Maria Celeste Rocha Simões; Ana Paula Lebre Santos Branco Melo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Subjetividades, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
AUTORES: Camélia Santina Murgo; Lucia Maria Canha; Maria Celeste Rocha Simões; Ana Paula Lebre Santos Branco Melo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Subjetividades, VOLUME: 21, NÚMERO: 3