Julia Udden
AuthID: R-006-NA6
1
TÃTULO: Mindfulness reduces habitual responding based on implicit knowledge: Evidence from artificial grammar learning Full Text
AUTORES: Stephen Whitmarsh; Julia Udden; Henk Barendregt; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: CONSCIOUSNESS AND COGNITION, VOLUME: 22, NÚMERO: 3
AUTORES: Stephen Whitmarsh; Julia Udden; Henk Barendregt; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: CONSCIOUSNESS AND COGNITION, VOLUME: 22, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Implicit Acquisition of Grammars With Crossed and Nested Non-Adjacent Dependencies: Investigating the Push-Down Stack Model Full Text
AUTORES: Udden, J; Ingvar, M; Hagoort, P; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: COGNITIVE SCIENCE, VOLUME: 36, NÚMERO: 6
AUTORES: Udden, J; Ingvar, M; Hagoort, P; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: COGNITIVE SCIENCE, VOLUME: 36, NÚMERO: 6
3
TÃTULO: The Neuropharmacology of Implicit Learning
AUTORES: Julia Udden; Vasiliki Folia; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: CURRENT NEUROPHARMACOLOGY, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
AUTORES: Julia Udden; Vasiliki Folia; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: CURRENT NEUROPHARMACOLOGY, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
4
TÃTULO: Artificial Language Learning in Adults and Children. Artificial Language Learning in Adults and Children Full Text
AUTORES: Vasiliki Folia; Julia Udden; Meinou de Vries; Christian Forkstam; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: LANGUAGE LEARNING, VOLUME: 60, NÚMERO: SUPPL. 2
AUTORES: Vasiliki Folia; Julia Udden; Meinou de Vries; Christian Forkstam; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: LANGUAGE LEARNING, VOLUME: 60, NÚMERO: SUPPL. 2
5
TÃTULO: Implicit Learning and Dyslexia Full Text
AUTORES: Vasiliki Folia; Julia Udden; Christian Forkstam; Martin Ingvar; Peter Hagoort; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: 25th Rodin Remediation Conference 2006 in LEARNING, SKILL ACQUISITION, READING, AND DYSLEXIA, VOLUME: 1145, NÚMERO: 1
AUTORES: Vasiliki Folia; Julia Udden; Christian Forkstam; Martin Ingvar; Peter Hagoort; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: 25th Rodin Remediation Conference 2006 in LEARNING, SKILL ACQUISITION, READING, AND DYSLEXIA, VOLUME: 1145, NÚMERO: 1
6
TÃTULO: Disruption of order information by irrelevant items: A serial recognition paradigm Full Text
AUTORES: Gisselgard, J; Udden, J; Ingvar, M; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: ACTA PSYCHOLOGICA, VOLUME: 124, NÚMERO: 3
AUTORES: Gisselgard, J; Udden, J; Ingvar, M; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: ACTA PSYCHOLOGICA, VOLUME: 124, NÚMERO: 3