1
TÍTULO: Mindfulness reduces habitual responding based on implicit knowledge: Evidence from artificial grammar learning  Full Text
AUTORES: Stephen Whitmarsh; Julia Udden; Henk Barendregt; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: CONSCIOUSNESS AND COGNITION, VOLUME: 22, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 25
3
TÍTULO: The Neuropharmacology of Implicit Learning
AUTORES: Julia Udden; Vasiliki Folia; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: CURRENT NEUROPHARMACOLOGY, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7
4
TÍTULO: Artificial Language Learning in Adults and Children. Artificial Language Learning in Adults and Children  Full Text
AUTORES: Vasiliki Folia; Julia Udden; Meinou de Vries; Christian Forkstam; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: LANGUAGE LEARNING, VOLUME: 60, NÚMERO: SUPPL. 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 43
5
TÍTULO: Implicit Learning and Dyslexia  Full Text
AUTORES: Vasiliki Folia; Julia Udden; Christian Forkstam; Martin Ingvar; Peter Hagoort; Karl Magnus Petersson ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: 25th Rodin Remediation Conference 2006 in LEARNING, SKILL ACQUISITION, READING, AND DYSLEXIA, VOLUME: 1145, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 41
6
TÍTULO: Disruption of order information by irrelevant items: A serial recognition paradigm  Full Text
AUTORES: Gisselgard, J; Udden, J; Ingvar, M; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: ACTA PSYCHOLOGICA, VOLUME: 124, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 9