1
TÍTULO: Analyzing Sao Paulo's Place Branding Positioning in Promotional Videos (2017-2019)
AUTORES: Andrade, Jose Gabriel; Sampaio, Adriano; Garcia, Jorge Esparteiro ; Cairrao, Alvaro; da Fonseca, Manuel Jose Serra ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 6, WORLDCIST 2024, VOLUME: 990
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: The Influence of Social Networks on the Purchasing Behavior of Wine Consumers in Portugal
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Eulália Silva; Paula Oliveira; Alvaro Cairrão;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: European Conference on Social Media, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: A Study on the Tourist Experiences in the Peneda-Gerês National Park: Impact on Satisfaction, Loyalty and Recommendations
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Cardoso, A; Magalhães, M; Faria, S; Cairrão Á;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: IBIMA Business Review, VOLUME: 2023
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall Handle
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: PERSONAL COMMUNICATION AND ITS IMPACT ON DIGITAL LEARNING - A LITERATURE REVIEW
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Cardoso, A; D'Orey, F; Cairrao, A; Figueiredo, J ; Loureiro, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Academy of Entrepreneurship Journal, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Emotional Management and the Happiness of Talents in Organizations: A Quantitative Study
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Cardoso, A; D'Orey, F; Cairrao, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 17th European Conference on Management, Leadership and Governance (ECMLG) in PROCEEDINGS OF THE 17TH EUROPEAN CONFERENCE ON MANAGEMENT, LEADERSHIP AND GOVERNANCE (ECMLG 2021)
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Canvas Marketing Plan. How to Structure a Marketing Plan With Interactive Value?
AUTORES: Miguel Magalhães; Frederico D´Orey, ; Manuel Sousa Pereira ; António Cardoso; Alvaro Cairrão; Jorge Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Handbook of Research on Emerging Technologies for Effective Project Management - Advances in Logistics, Operations, and Management Science
INDEXADO EM: CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Product placement como estratégia de comunicação persuasiva: análise da 4ª temporada da série Sex and the City
AUTORES: Álvaro Cairrão; Ângela Pereira; Marlene Silva; Robson d Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2010
INDEXADO EM: Handle
8
TÍTULO: A comunicação interna na UFP na perspectiva do QUESCI©
AUTORES: Ágata Rosmaninho; Álvaro Cairrão; Áurea Ramos; Carla Barros; Cláudia Camelo; Francisco M Sampaio; Miguel Trigo;
PUBLICAÇÃO: 2008
INDEXADO EM: Handle
10
TÍTULO: El consumidor "ciego" (emoción y publicidad)
AUTORES: Álvaro Cairrão;
PUBLICAÇÃO: 2005
INDEXADO EM: Handle
Página 1 de 2. Total de resultados: 13.