1
TÍTULO: Minimum-Time Path-Following for Highly Redundant Electric Vehicles
AUTORES: de Castro, R; Tanelli, M; Araujo, RE ; Savaresi, SM;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: IEEE TRANSACTIONS ON CONTROL SYSTEMS TECHNOLOGY, VOLUME: 24, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS DBLP CrossRef
2
TÍTULO: Minimum-time manoeuvring in electric vehicles with four wheel-individual-motors  Full Text
AUTORES: Ricardo de Castro; Mara Tanelli; Rui Esteves Araujo ; Sergio M Savaresi;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: VEHICLE SYSTEM DYNAMICS, VOLUME: 52, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 20
3
TÍTULO: Design of safety-oriented control allocation strategies for overactuated electric vehicles  Full Text
AUTORES: Ricardo de Castro; Mara Tanelli; Rui Esteves Araujo ; Sergio M Savaresi;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: VEHICLE SYSTEM DYNAMICS, VOLUME: 52, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 21
4
TÍTULO: Minimum-time path following in highly redundant electric vehicles
AUTORES: De Castro, R; Tanelli, M; Araujo, RE ; Savaresi, SM;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 19th IFAC World Congress on International Federation of Automatic Control, IFAC 2014 in IFAC Proceedings Volumes (IFAC-PapersOnline), VOLUME: 19
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Torque allocation in electric vehicles with in-wheel motors: a performance-oriented approach
AUTORES: de Castro, R; Tanelli, M; Araujo, RE ; Savaresi, SM;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 52nd IEEE Annual Conference on Decision and Control (CDC) in 2013 IEEE 52ND ANNUAL CONFERENCE ON DECISION AND CONTROL (CDC)
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef