Anabela Gomes Correia
AuthID: R-000-P39
1
TÃTULO: The influence of customer orientation on emotional labour and work outcomes: a study in the tourism industry
AUTORES: Gabriela S Marques; Anabela Correia; Carlos M Costa;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 20
AUTORES: Gabriela S Marques; Anabela Correia; Carlos M Costa;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 20
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Linking HRM to Performance: A process-approach Full Text
AUTORES: Rita Cunha; Jorge F Gomes; Joaquim P Coelho; Anabela G Correia;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY, VOLUME: 51
AUTORES: Rita Cunha; Jorge F Gomes; Joaquim P Coelho; Anabela G Correia;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY, VOLUME: 51
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Strength of the HRM system: The development of a measure Full Text
AUTORES: Joaquim Pinto Coelho; Rita Campos Cunha; Jorge F S Gomes; Anabela Gomes Correia;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF INDUSTRIAL ENGINEERING AND MANAGEMENT-JIEM, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
AUTORES: Joaquim Pinto Coelho; Rita Campos Cunha; Jorge F S Gomes; Anabela Gomes Correia;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF INDUSTRIAL ENGINEERING AND MANAGEMENT-JIEM, VOLUME: 8, NÚMERO: 4