1
TÍTULO: Key destination attributes of behavioural intention: An application of neural networks
AUTORES: Maria M S Santos Silva; Tahir Albayrak; Meltem Caber; Luiz Moutinho;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 14
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: The interactive effects of online reviews on the determinants of Swiss hotel performance: A neural network analysis  Full Text
AUTORES: Paul Phillips; Krystin Zigan; Maria Manuela S Santos Silva; Roland Schegg;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 50
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: TOURISM SITE LOCATION BASED ON A GENETIC ALGORITHM
AUTORES: Pedro Godinho; Manuela Silva; Luiz Moutinho;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: TOURISM ANALYSIS, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: IMPACT OF GROUP PACKAGE TOUR DIMENSIONS ON CUSTOMER SATISFACTION (AN ANNS APPLICATION)
AUTORES: Luiz Moutinho; Meltem Caber; Maria Manuela S Santos Silva; Tahir Albayrak;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: TOURISM ANALYSIS, VOLUME: 20, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Assessing the Impact of Transformational Leadership, Market and Learning Orientations on Entrepreneurship and Innovation: A Neural Network Topology
AUTORES: Afonso Zinga; Arnaldo Coelho; Maria Silva; Fernando Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: 7th European Conference on Innovation and Entrepreneurship (ECIE) in PROCEEDINGS OF THE 7TH EUROPEAN CONFERENCE ON INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP, VOLS 1 AND 2
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: The application of NN to management problems
AUTORES: Coelho, A; Moutinho, L; Hutcheson, GD; Santos Silva, MM;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Quantitative Modelling in Marketing and Management
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
7
TÍTULO: Artificial neural networks and structural equation modelling: An empirical comparison to evaluate business customer loyalty
AUTORES: Coelho, A; Moutinho, L; Hutcheson, GD; Silva, MMS;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Quantitative Modelling in Marketing and Management
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
8
TÍTULO: Market orientation and performance: modelling a neural network
AUTORES: Manuela Silva; Luiz Moutinho; Arnaldo Coelho; Alzira Marques;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 43, NÚMERO: 3-4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 16