Ana Cristina Pires Palos
AuthID: R-000-PQY
1
TÃTULO: Effectiveness of the Incredible Years® Teacher Classroom Management program: Preschool children's outcomes Full Text
AUTORES: Major, Sofia O.; Gaspar, Maria F.; Palos, Ana C.; Pereira, Marco D.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF APPLIED DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 90
AUTORES: Major, Sofia O.; Gaspar, Maria F.; Palos, Ana C.; Pereira, Marco D.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF APPLIED DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 90
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: INSTRUCTION WITHOUT LECTURES? ISSUES OF FREEDOM AND SAFETY IN THE CONTEXT OF MAPE MODEL
AUTORES: Francisco Sousa; Ana Cristina Palos;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: CADERNOS EDUCACAO TECNOLOGIA E SOCIEDADE, VOLUME: 11, NÚMERO: 4
AUTORES: Francisco Sousa; Ana Cristina Palos;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: CADERNOS EDUCACAO TECNOLOGIA E SOCIEDADE, VOLUME: 11, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS