Patrícia Maria Freire de Andrade de Carvalho Rosado Pinto
AuthID: R-000-PSX
1
TÃTULO: Promoting clinical reasoning in undergraduate Family Medicine curricula through concept mapping: a qualitative approach
AUTORES: Marta Fonseca; Pedro Marvão; Patrícia Rosado Pinto; António Rendas; Bruno Heleno;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Health Sciences Education, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
AUTORES: Marta Fonseca; Pedro Marvão; Patrícia Rosado Pinto; António Rendas; Bruno Heleno;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Health Sciences Education, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
Scopus
2
TÃTULO: Concept mapping to promote clinical reasoning in multimorbidity: a mixed methods study in undergraduate family medicine Full Text
AUTORES: Fonseca, Marta; Broeiro Goncalves, Paula; Barosa, Mariana; Marvao, Pedro; Carreira, Marta; Azeredo Lopes, Sofia; Pires, Joana; Rendas, Antonio; Rosado Pinto, Patricia; Heleno, Bruno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BMC MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
AUTORES: Fonseca, Marta; Broeiro Goncalves, Paula; Barosa, Mariana; Marvao, Pedro; Carreira, Marta; Azeredo Lopes, Sofia; Pires, Joana; Rendas, Antonio; Rosado Pinto, Patricia; Heleno, Bruno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BMC MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
3
TÃTULO: Toward meaningful learning in undergraduate medical education using concept maps in a PBL pathophysiology course Full Text
AUTORES: Antonio B Rendas; Marta Fonseca; Patricia Rosado Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: ADVANCES IN PHYSIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 1
AUTORES: Antonio B Rendas; Marta Fonseca; Patricia Rosado Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: ADVANCES IN PHYSIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 1
5
TÃTULO: Problem-based learning in pathophysiology: Report of a project and its outcome Full Text
AUTORES: Rendas, AB; Pinto, PR; Gamboa, T;
PUBLICAÇÃO: 1998, FONTE: TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
AUTORES: Rendas, AB; Pinto, PR; Gamboa, T;
PUBLICAÇÃO: 1998, FONTE: TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE, VOLUME: 10, NÚMERO: 1