Luís Sérgio Pinto Guerra
AuthID: R-000-QR2
1
TÃTULO: Student Attitudes Towards Online Classes and Foreign Language Learning in the Aftermath of the COVID-19 Pandemic
AUTORES: Luis Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership - Policies and Procedures for the Implementation of Safe and Healthy Educational Environments
AUTORES: Luis Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership - Policies and Procedures for the Implementation of Safe and Healthy Educational Environments
2
TÃTULO: Current Perspectives in the Multilingual EFL Classroom: A Portuguese Case Study
AUTORES: Lili Cavalheiro; Luis Guerra; Ricardo Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: English Language Teaching: Theory, Research and Pedagogy - English Language Teaching
AUTORES: Lili Cavalheiro; Luis Guerra; Ricardo Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: English Language Teaching: Theory, Research and Pedagogy - English Language Teaching
3
TÃTULO: Representations of the English as a Lingua Franca Framework: Identifying ELF-aware Activities in Portuguese and Turkish Coursebooks
AUTORES: Guerra, L; Cavalheiro, L; Pereira, R; Kurt, Y; Oztekin, E; Candan, E; Bayyurt, Y;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: RELC JOURNAL, VOLUME: 53, NÚMERO: 1
AUTORES: Guerra, L; Cavalheiro, L; Pereira, R; Kurt, Y; Oztekin, E; Candan, E; Bayyurt, Y;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: RELC JOURNAL, VOLUME: 53, NÚMERO: 1
4
TÃTULO: English language teachers’ conceptualizations of one-to-one private tutoring: An international phenomenographic study
AUTORES: DOROTA WERBIŃSKA; ELIF BOZYIǦIT; LUÌS GUERRA; MAŁGORZATA EKIERT; SERHAN KӦSE;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics, VOLUME: 46, NÚMERO: 2
AUTORES: DOROTA WERBIŃSKA; ELIF BOZYIǦIT; LUÌS GUERRA; MAŁGORZATA EKIERT; SERHAN KӦSE;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics, VOLUME: 46, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: ELF-AWARENESS AND INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE IN ELT POLICIES IN PORTUGAL
AUTORES: Luís Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Estudos Linguísticos e Literários, VOLUME: 1, NÚMERO: 65
AUTORES: Luís Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Estudos Linguísticos e Literários, VOLUME: 1, NÚMERO: 65
6
TÃTULO: English Language Teachers' Awareness of English as a Lingua Franca in Multilingual and Multicultural Contexts
AUTORES: Bayyurt, Y; Kurt, Y; Oztekin, E; Guerra, L; Cavalheiro, L; Pereira, R;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EURASIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
AUTORES: Bayyurt, Y; Kurt, Y; Oztekin, E; Guerra, L; Cavalheiro, L; Pereira, R;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EURASIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
7
TÃTULO: When the textbook is not enough: How to shape an ELF classroom?
AUTORES: Guerra, L; Cavalheiro, L;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: English as a Lingua Franca for EFL Contexts
AUTORES: Guerra, L; Cavalheiro, L;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: English as a Lingua Franca for EFL Contexts
INDEXADO EM: Scopus Handle
8
TÃTULO: An ELF-based comparative analysis of teachers’ attitudes, classroom practices and materials in public and private schools in Portugal
AUTORES: Luis Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2018
AUTORES: Luis Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2018
INDEXADO EM: Handle
9
TÃTULO: Chapter 9. Students’ perceptions and expectations of native and non-native speaking teachers
AUTORES: Luís Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Native and Non-Native Teachers in English Language Classrooms
AUTORES: Luís Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Native and Non-Native Teachers in English Language Classrooms
10
TÃTULO: Some common fallacies about learning and teaching English as a Lingua Franca
AUTORES: Luís Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2016
AUTORES: Luís Guerra;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM: Handle