Mónica Sofia Marques Lourenço
AuthID: R-000-QWT
1
TÃTULO: A paisagem linguística na formação docente: que possibilidades em contexto português? - The linguistic landscape in teacher education: which possibilities in the Portuguese context? - El paisaje lingüístico en la formación del profesorado: ¿qué posibilidades existen en el contexto portugués? - A paisagem linguística na formação docente: que possibilidades em contexto português? Full Text
AUTORES: Ana Isabel Andrade; Monica Lourenço; Susana Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Iberoamericana de Educación, VOLUME: 96, NÚMERO: 1
AUTORES: Ana Isabel Andrade; Monica Lourenço; Susana Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Iberoamericana de Educación, VOLUME: 96, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÃTULO: From Caterpillars to Butterflies: Exploring Pre-service Teachers' Transformations While Navigating Global Citizenship Education
AUTORES: Lourenco, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 6
AUTORES: Lourenco, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 6
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Global citizenship education in primary school: a comparative analysis of education policy documents in Portugal and Spain
AUTORES: Santamaria Cardaba, N; Lourenco, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: IBEROAMERICAN JOURNAL OF DEVELOPMENT STUDIES, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
AUTORES: Santamaria Cardaba, N; Lourenco, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: IBEROAMERICAN JOURNAL OF DEVELOPMENT STUDIES, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Global, international and intercultural education: three contemporary approaches to teaching and learning
AUTORES: Monica Lourenco;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ON THE HORIZON, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
AUTORES: Monica Lourenco;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ON THE HORIZON, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Internationalizing teacher education curricula: opportunities for academic staff development
AUTORES: Monica Lourenco;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ON THE HORIZON, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
AUTORES: Monica Lourenco;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ON THE HORIZON, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: Teachers' voices on language awareness in pre-primary and primary school settings: implications for teacher education Full Text
AUTORES: Lourenco, M; Andrade, AI; Sa, S;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
AUTORES: Lourenco, M; Andrade, AI; Sa, S;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM, VOLUME: 31, NÚMERO: 2