2
TÍTULO: The linguistic landscape in teacher education: which possibilities in the Portuguese context?  Full Text
AUTORES: Andrade, Ana Isabel; Lourenco, Monica; Pinto, Susana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE EDUCACION, VOLUME: 96, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: Sustainability Competencies in Higher Education Research: An Analysis of Doctoral Theses in Portugal
AUTORES: Sa, Patricia; Lourenco, Monica; Carlos, Vania;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Sustainability Competencies in Higher Education Research: An Analysis of Doctoral Theses in Portugal
AUTORES: Sá, P; Lourenço, M; Carlos, V;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
5
TÍTULO: From Caterpillars to Butterflies: Exploring Pre-service Teachers' Transformations While Navigating Global Citizenship Education
AUTORES: Lourenco, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 6
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Global citizenship education in primary school: a comparative analysis of education policy documents in Portugal and Spain
AUTORES: Santamaria Cardaba, N; Lourenco, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: IBEROAMERICAN JOURNAL OF DEVELOPMENT STUDIES, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: Global, international and intercultural education: three contemporary approaches to teaching and learning
AUTORES: Monica Lourenco;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ON THE HORIZON, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: Internationalizing teacher education curricula: opportunities for academic staff development
AUTORES: Monica Lourenco;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ON THE HORIZON, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: Teachers' voices on language awareness in pre-primary and primary school settings: implications for teacher education  Full Text
AUTORES: Lourenco, M; Andrade, AI; Sa, S;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 7 Handle
10
TÍTULO: Abordagens plurais nos primeiros anos de escolaridade: reflexões a partir de contextos de intervenção
AUTORES: Ana I Andrade; Mónica Lourenço; Susana Sá;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Intercompreensão: revista de didáctica das línguas, VOLUME: 15
INDEXADO EM: Handle