Paulo Alexandre Botelho Rodrigues Pires
AuthID: R-000-QZS
1
TÃTULO: Online store selection: Identifying the constructs
AUTORES: Paulo Botelho Pires; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies
AUTORES: Paulo Botelho Pires; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies
INDEXADO EM: Scopus
2
TÃTULO: Purchase intention of sustainable fashion: The relationship with price. The Relationship With Price
AUTORES: Paulo Botelho Pires; Cláudia Morais; Catarina Delgado ; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Driving Green Marketing in Fashion and Retail
AUTORES: Paulo Botelho Pires; Cláudia Morais; Catarina Delgado ; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Driving Green Marketing in Fashion and Retail
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÃTULO: Artificial Neural Networks and Discrete Choice Models: Comparing and Contrasting
AUTORES: Paulo Botelho Pires; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 386
AUTORES: Paulo Botelho Pires; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 386
INDEXADO EM: Scopus
4
TÃTULO: Understanding the Constructs Related to Customer Experience in Online Stores
AUTORES: Mariana Prisco; Paulo Botelho Pires; Catarina Delgado; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Springer Proceedings in Earth and Environmental Sciences, VOLUME: Part F3016
AUTORES: Mariana Prisco; Paulo Botelho Pires; Catarina Delgado; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Springer Proceedings in Earth and Environmental Sciences, VOLUME: Part F3016
INDEXADO EM: Scopus
5
TÃTULO: Sustainable Fashion: Conceptualization, Purchase Determinants, and Willingness to Pay More
AUTORES: Pires, Paulo Botelho; Morais, Claudia; Delgado, Catarina J. M. ; Santos, Jose Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 7
AUTORES: Pires, Paulo Botelho; Morais, Claudia; Delgado, Catarina J. M. ; Santos, Jose Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 7
6
TÃTULO: A Conceptual Approach to Understanding the Customer Experience in E-Commerce: An Empirical Study Full Text
AUTORES: Pires, Paulo Botelho; Prisco, Mariana; Delgado, Catarina ; Santos, Jose Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 19, NÚMERO: 3
AUTORES: Pires, Paulo Botelho; Prisco, Mariana; Delgado, Catarina ; Santos, Jose Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 19, NÚMERO: 3