1
TÍTULO: Brand love measurement scale development: an inter-cultural analysis
AUTORES: Pontinha, VM; do Vale, RC;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 29, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 13
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2
TÍTULO: Impact of CSR Initiatives on Consumer’s Perceptions and Attitudes Towards Retailers
AUTORES: do Vale, RC; Matos, PV; Herédia Colaço, V;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 7th International Conference on Research on National Brand and Private Label Marketing, NB and PL 2020 in Springer Proceedings in Business and Economics
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
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3
TÍTULO: To tell or not to tell? The impact of communicating consumer participation in new product development
AUTORES: Costa, C; do Vale, RC;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 17
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4
TÍTULO: Seize the Day or Save the World? The Importance of Ethical Claims and Product Nature Congruity
AUTORES: Heredia Colaco, V; do Vale, RC;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS ETHICS, VOLUME: 152, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 17
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5
TÍTULO: Private labels importance across different store loyalty stages: a multilevel approach
AUTORES: do Vale, RC; Matos, PV;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT, VOLUME: 45, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 16
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6
TÍTULO: Does Fair Trade Breed Contempt? A Cross-Country Examination on the Moderating Role of Brand Familiarity and Consumer Expertise on Product Evaluation
AUTORES: Herédia Colaço, V; Coelho Do Vale, R; Villas Boas, SB;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Business Ethics, VOLUME: 156, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 17
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7
TÍTULO: Is It Worth Adding a Celebrity? The Importance of Brand Familiarity and Celebrity-Product Congruency Across NBs and PLs
AUTORES: do Vale, RC; Matos, PV;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 4th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL) in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
INDEXADO EM: WOS CrossRef
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8
TÍTULO: Is It Worth Adding a Celebrity? The Importance of Brand Familiarity and Celebrity-Product Congruency Across NBs and PLs
AUTORES: do Vale, RC; Matos, PV;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 4th International Conference on Research on National Brand and Private Label Marketing, NB and PL 2017 in Springer Proceedings in Business and Economics
INDEXADO EM: Scopus
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9
TÍTULO: The benefits of behaving badly on occasion: Successful regulation by planned hedonic deviations
AUTORES: Rita Coelho do Vale; Rik Pieters; Marcel Zeelenberg;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER PSYCHOLOGY, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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10
TÍTULO: The benefits of behaving badly on occasion: Successful regulation by planned hedonic deviations
AUTORES: Coelho do Vale, R; Pieters, R; Zeelenberg, M;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Consumer Psychology, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
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