1
TÍTULO: Bridging the innovative Attitude-Behavior - Behavior Gap: A dual-level analysis
AUTORES: Borges Tiago, Maria Teresa; Almeida, Antonio; Tiago, Flavio Gomes Borges; Avelar, Sonia Margarida Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE, VOLUME: 9, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Mega or macro social media influencers: Who endorses brands better?
AUTORES: Borges Tiago, Maria Teresa; Santiago, Joanna; Tiago, Flavio;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 157
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 28
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The theory-practice research gains from big data: evidence from hospitality loyalty programs
AUTORES: Rita, Paulo; Borges Tiago, Maria Teresa; Caetano, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 35, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Guest editorial: The social, ethical, economic and political implications of misinformation
AUTORES: Di Domenico, Giandomenico; Borges Tiago, Maria Teresa; Viglia, Giampaolo; Cheng, Yang Alice;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNET RESEARCH, VOLUME: 33, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Is firm-generated content a lost cause?
AUTORES: Santiago, J; Borges Tiago, MT; Tiago, F;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 139
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 19
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Smart tourism: a scientometric review (2008-2020)
AUTORES: Borges Tiago, T; Verissimo, JMC; Tiago, F;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 30
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Impact of the rating system on sentiment and tone of voice: A Booking.com and TripAdvisor comparison study
AUTORES: Rita, Paulo; Ramos, Ricardo; Borges Tiago, Maria Teresa; Rodrigues, David;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 104
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 24
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Small Island Destination
AUTORES: Flávio Tiago; Teresa Borges-Tiago;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Encyclopedia of Tourism Management and Marketing
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Cyberbullying From a Research Viewpoint. A Bibliometric Approach
AUTORES: Josélia Mafalda Ribeiro da Fonseca; Maria Teresa Borges-Tiago;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Combating Cyber-Aggression and Online Negativity
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Digital sustainability communication in tourism
AUTORES: Tiago, F; Gil, A; Stemberger, S; Borges Tiago, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 67
NO MEU: ORCID
Página 1 de 7. Total de resultados: 66.