Maria Teresa Pinheiro de Melo Borges Tiago
AuthID: R-000-RHM
1
TÃTULO: Bridging the innovative Attitude-Behavior - Behavior Gap: A dual-level analysis
AUTORES: Borges Tiago, Maria Teresa; Almeida, Antonio; Tiago, Flavio Gomes Borges; Avelar, Sonia Margarida Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE, VOLUME: 9, NÚMERO: 4
AUTORES: Borges Tiago, Maria Teresa; Almeida, Antonio; Tiago, Flavio Gomes Borges; Avelar, Sonia Margarida Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE, VOLUME: 9, NÚMERO: 4
2
TÃTULO: Mega or macro social media influencers: Who endorses brands better?
AUTORES: Borges Tiago, Maria Teresa; Santiago, Joanna; Tiago, Flavio;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 157
AUTORES: Borges Tiago, Maria Teresa; Santiago, Joanna; Tiago, Flavio;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 157
3
TÃTULO: The theory-practice research gains from big data: evidence from hospitality loyalty programs
AUTORES: Rita, Paulo; Borges Tiago, Maria Teresa; Caetano, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 35, NÚMERO: 12
AUTORES: Rita, Paulo; Borges Tiago, Maria Teresa; Caetano, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 35, NÚMERO: 12
4
TÃTULO: Guest editorial: The social, ethical, economic and political implications of misinformation
AUTORES: Di Domenico, Giandomenico; Borges Tiago, Maria Teresa; Viglia, Giampaolo; Cheng, Yang Alice;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNET RESEARCH, VOLUME: 33, NÚMERO: 5
AUTORES: Di Domenico, Giandomenico; Borges Tiago, Maria Teresa; Viglia, Giampaolo; Cheng, Yang Alice;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNET RESEARCH, VOLUME: 33, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: Is firm-generated content a lost cause?
AUTORES: Santiago, J; Borges Tiago, MT; Tiago, F;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 139
AUTORES: Santiago, J; Borges Tiago, MT; Tiago, F;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 139
6
TÃTULO: Smart tourism: a scientometric review (2008-2020)
AUTORES: Borges Tiago, T; Verissimo, JMC; Tiago, F;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 30
AUTORES: Borges Tiago, T; Verissimo, JMC; Tiago, F;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 30
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
7
TÃTULO: Impact of the rating system on sentiment and tone of voice: A Booking.com and TripAdvisor comparison study
AUTORES: Rita, Paulo; Ramos, Ricardo; Borges Tiago, Maria Teresa; Rodrigues, David;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 104
AUTORES: Rita, Paulo; Ramos, Ricardo; Borges Tiago, Maria Teresa; Rodrigues, David;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 104
8
TÃTULO: Small Island Destination
AUTORES: Flávio Tiago; Teresa Borges-Tiago;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Encyclopedia of Tourism Management and Marketing
AUTORES: Flávio Tiago; Teresa Borges-Tiago;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Encyclopedia of Tourism Management and Marketing
9
TÃTULO: Cyberbullying From a Research Viewpoint. A Bibliometric Approach
AUTORES: Josélia Mafalda Ribeiro da Fonseca; Maria Teresa Borges-Tiago;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Combating Cyber-Aggression and Online Negativity
AUTORES: Josélia Mafalda Ribeiro da Fonseca; Maria Teresa Borges-Tiago;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Combating Cyber-Aggression and Online Negativity
10
TÃTULO: Digital sustainability communication in tourism
AUTORES: Tiago, F; Gil, A; Stemberger, S; Borges Tiago, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
AUTORES: Tiago, F; Gil, A; Stemberger, S; Borges Tiago, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE, VOLUME: 6, NÚMERO: 1