Winnie Ng Picoto
AuthID: R-000-RKV
1
TÃTULO: Digital Entrepreneurship and the Challenges for Social Change Full Text
AUTORES: Klein, Amarolinda Zanela; Pedron, Cristiane; Elaluf Calderwood, Silvia; Picoto, Winnie Ng;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BRAZILIAN ADMINISTRATION REVIEW, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
AUTORES: Klein, Amarolinda Zanela; Pedron, Cristiane; Elaluf Calderwood, Silvia; Picoto, Winnie Ng;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BRAZILIAN ADMINISTRATION REVIEW, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
2
TÃTULO: Time-to-unicorn and digital entrepreneurial ecosystems
AUTORES: Venâncio, A; Picoto, W; Pinto, I;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Technological Forecasting and Social Change, VOLUME: 190
AUTORES: Venâncio, A; Picoto, W; Pinto, I;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Technological Forecasting and Social Change, VOLUME: 190
3
TÃTULO: Regulation of data-driven marketing and management theory: bibliometric analysis, systematic literature review and research agenda
AUTORES: Xavier, Jorge; Picoto, Winnie Ng;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LAW AND MANAGEMENT, VOLUME: 65, NÚMERO: 5
AUTORES: Xavier, Jorge; Picoto, Winnie Ng;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LAW AND MANAGEMENT, VOLUME: 65, NÚMERO: 5
4
TÃTULO: Integrating the Internet of Things Into E-Commerce: The Role of Trust, Privacy, and Data Confidentiality Concerns in Consumer Adoption
AUTORES: Picoto, Winnie Ng; Abreu, Joana Carlota; Martins, Patricia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF E-BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
AUTORES: Picoto, Winnie Ng; Abreu, Joana Carlota; Martins, Patricia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF E-BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
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5
TÃTULO: Big Data Analytics and Firm Performance in the Hotel Sector
AUTORES: Tiago Carneiro; Winnie Ng Picoto; Inês Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Tourism and Hospitality, VOLUME: 4, NÚMERO: 2
AUTORES: Tiago Carneiro; Winnie Ng Picoto; Inês Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Tourism and Hospitality, VOLUME: 4, NÚMERO: 2
6
TÃTULO: Integrating the Internet of Things Into E-Commerce. The Role of Trust, Privacy, and Data Confidentiality Concerns in Consumer Adoption
AUTORES: Winnie Ng Picoto; Joana Carlota Abreu; Patricia Martins;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of E-Business Research, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
AUTORES: Winnie Ng Picoto; Joana Carlota Abreu; Patricia Martins;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of E-Business Research, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
7
TÃTULO: Organizational experience of social media: impacts on competitive intelligence
AUTORES: Carvalho, D; Picoto, W; Busch, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: VINE JOURNAL OF INFORMATION AND KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEMS, VOLUME: 52, NÚMERO: 2
AUTORES: Carvalho, D; Picoto, W; Busch, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: VINE JOURNAL OF INFORMATION AND KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEMS, VOLUME: 52, NÚMERO: 2
8
TÃTULO: The effects of digital nativity on nonvolitional routine and innovative usage
AUTORES: Martins, Patricia; Picoto, Winnie Ng; Belanger, France;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INFORMATION TECHNOLOGY & PEOPLE, VOLUME: 36, NÚMERO: 7
AUTORES: Martins, Patricia; Picoto, Winnie Ng; Belanger, France;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INFORMATION TECHNOLOGY & PEOPLE, VOLUME: 36, NÚMERO: 7
9
TÃTULO: Is Online Teaching Challenging Faculty Well-Being?
AUTORES: Mosquera, Pilar; Albuquerque, Paula C.; Picoto, Winnie Ng;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
AUTORES: Mosquera, Pilar; Albuquerque, Paula C.; Picoto, Winnie Ng;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
10
TÃTULO: Cultural impact on mobile banking use - A multi-method approach Full Text
AUTORES: Picoto, WN; Pinto, I;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 124
AUTORES: Picoto, WN; Pinto, I;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 124