1
TÍTULO: Slow tourism and food: The ‘Good’ principle as Portuguese trend; [Slow Tourism e Alimentação: O princípio do ''Bom'' como tendência portuguesa]
AUTORES: Rui Rosa Dias; António Lopes De Almeida; Kevin Hemsworth;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Tourism and Development, VOLUME: 43
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: After COVID-19 lockdown: an exploratory study about the influence of mindfulness-feelings toward an individual's outdoor lifestyle and empowerment
AUTORES: Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira Pacheco; Rodrigues, Paula ; de Almeida, Antonio Lopes; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EVENT AND FESTIVAL MANAGEMENT, VOLUME: 15, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1 Handle
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: TRAVELLING AND DISCOVERING NEW DESTINATIONS AFTER THE COVID-19’S LOCKDOWN: THE ROLE OF ROUTINES AND HABITS
AUTORES: Borges, AP ; de Almeida, AL; Vieira, E; Belucio, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Enlightening Tourism, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Gastronomy, Hospitality, and the Future of the Restaurant Industry. Post-COVID-19 Perspectives
AUTORES: Ana Pinto Borges ; António Lopes de Almeida; Elvira Pacheco Vieira; Rui Rosa Dias; Paula Rodrigues ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry
INDEXADO EM: CrossRef Openlibrary Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Audience segmentation and communicating towards a music festival – the nos primavera sound
AUTORES: António Lopes de Almeida; Elvira Vieira; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Proceedings of the International Conference on Tourism Research
INDEXADO EM: Scopus Handle
6
TÍTULO: SEASONAL BEHAVIOUR OF THE TOURIST DEMAND: THE CASE OF MINHO
AUTORES: Almeida, AL; Kastenholz, E;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 3rd International Conference of Applied Business and Management (ICABM) in PROCEEDINGS OF THE INTERNATIONAL CONFERENCE OF APPLIED BUSINESS AND MANAGEMENT (ICABM2020)
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Towards a Theoretical Model of Seasonal Tourist Consumption Behaviour
AUTORES: Antonio Lopes de Almeida; Elisabeth Kastenholz;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: TOURISM PLANNING & DEVELOPMENT, VOLUME: 16, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: ANALYZING SEASONAL DIFFERENCES IN A DESTINATION'S TOURIST MARKET: THE CASE OF MINHO
AUTORES: Kastenholz, E; de Almeida, AL;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 5th Advances in Tourism Marketing Conference (ATMC) in MARKETING PLACES AND SPACES, VOLUME: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Seasonality in rural tourism – the case of North Portugal
AUTORES: Kastenholz, E; Lopes Almeida, A;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Tourism Review, VOLUME: 63, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 23
NO MEU: ORCID