1
TÍTULO: Circular Economy in the Fashion Industry. Key Factors Driving the Shift to Slow Fashion
AUTORES: Catarina Sequeira; Ana Pinto Borges ; Elvira Vieira; Margarida Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Sustainable Practices in the Fashion and Retail Industry
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2
TÍTULO: The circular economy in the Portuguese consumer’s perspective
AUTORES: Mariana Neto; Ana Pinto Borges ; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Victor Tavares; Joana Neto;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Global Business and Economics Review, VOLUME: 32, NÚMERO: 2
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3
TÍTULO: Artificial intelligence: threat or asset to academic integrity? A bibliometric analysis
AUTORES: Rodrigues, Margarida; Silva, Rui; Borges, Ana Pinto ; Franco, Mario; Oliveira, Cidalia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: KYBERNETES, VOLUME: 54, NÚMERO: 5
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4
TÍTULO: Brand Personality dimensions in the hotel sector: A case study. A Case Study
AUTORES: Labinot Mehmeti; Ana Pinto Borges ; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Practices on Effective Talent Acquisition and Retention
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5
TÍTULO: Consumer awareness and the ethical footprint of fast fashion with a focus on Shein
AUTORES: Inês Miguel Azevedo; Ticiana Alves; Ana Pinto Borges ; Bruno Vieira; Elvira Vieira; Susana Mesquita;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Scientific Conference „Business and Management“ - New Trends in Contemporary Economics, Business and Management. Selected Proceedings of the 14th International Scientific Conference “Business and Management 2024”
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6
TÍTULO: Cryptocurrency use and sociodemographic characteristics in Portugal: a circular economy case
AUTORES: Daniela Rocha; Ana Pinto Borges ; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Daniela Castilho; Joana Neto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Business and Economics Review, VOLUME: 31, NÚMERO: 3
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7
TÍTULO: DO CULTURAL ACTIVITIES AND HAPPINESS MATTER TO THE TOURISM SECTOR?
AUTORES: Kristina Astike; Ana Pinto Borges ; Viktorija Skvarciany; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Economics and Culture, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
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8
TÍTULO: Do You Love Me, or Do You Hate Me? Bad Communication's Effect on Low-Cost Airline Brand
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS
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9
TÍTULO: Does CSR committee presence, stakeholder engagement, gender equality (SDG 5) and firm value influence ESG performance reporting? An EU pre and during Covid-19 analysis
AUTORES: Monteiro, Albertina Paula; Cepeda, Catarina; Borges, Ana Pinto ; Vieira, Elvira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: MEASURING BUSINESS EXCELLENCE
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
10
TÍTULO: Generation Z's attitudes toward virtual tourism: the impact of implicit and explicit attitudes
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
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