1
TÍTULO: Artificial intelligence: threat or asset to academic integrity? A bibliometric analysis
AUTORES: Rodrigues, Margarida; Silva, Rui; Borges, Ana Pinto ; Franco, Mario; Oliveira, Cidalia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: KYBERNETES
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Brand Personality dimensions in the hotel sector: A case study. A Case Study
AUTORES: Labinot Mehmeti; Ana Pinto Borges ; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Practices on Effective Talent Acquisition and Retention
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÍTULO: Consumer awareness and the ethical footprint of fast fashion with a focus on Shein
AUTORES: Inês Miguel Azevedo; Ticiana Alves; Ana Pinto Borges ; Bruno Vieira; Elvira Vieira; Susana Mesquita;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Scientific Conference „Business and Management“ - New Trends in Contemporary Economics, Business and Management. Selected Proceedings of the 14th International Scientific Conference “Business and Management 2024”
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: Cryptocurrency use and sociodemographic characteristics in Portugal: a circular economy case
AUTORES: Daniela Rocha; Ana Pinto Borges ; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Daniela Castilho; Joana Neto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Business and Economics Review, VOLUME: 31, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
5
TÍTULO: DO CULTURAL ACTIVITIES AND HAPPINESS MATTER TO THE TOURISM SECTOR?
AUTORES: Kristina Astike; Ana Pinto Borges ; Viktorija Skvarciany; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Economics and Culture, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Do You Love Me, or Do You Hate Me? Bad Communication's Effect on Low-Cost Airline Brand
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
7
TÍTULO: Does CSR committee presence, stakeholder engagement, gender equality (SDG 5) and firm value influence ESG performance reporting? An EU pre and during Covid-19 analysis
AUTORES: Monteiro, Albertina Paula; Cepeda, Catarina; Borges, Ana Pinto ; Vieira, Elvira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: MEASURING BUSINESS EXCELLENCE
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
8
TÍTULO: Generation Z's attitudes toward virtual tourism: the impact of implicit and explicit attitudes
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
9
TÍTULO: How does brand authenticity affect brand hate-love relationships and buying intention? The moderating role of brand personality  Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Jorge Lopes; Ana Pinto Borges ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Brand Strategy, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
10
TÍTULO: Is creativity a reality in Bulgaria cities? An empirical study in the pre-pandemic period
AUTORES: Margarida Rodrigues; Mário Franco; Hristina Filipova; Rui Jorge Silva; Velina Kazandzhieva; Radka Nacheva; Velina Koleva; Lyubomir Lyubenov; Cidália Oliveira; Ana Pinto Borges ; José Braga; Pavlina Ivanova; Katya Antonova;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: City, Territory and Architecture, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
Página 1 de 13. Total de resultados: 126.