Carla Elisabete Duarte Peixoto
AuthID: R-000-2YN
1
TÃTULO: Associations between perceived meternal acceptance-rejection and social and emotional competence of preschcool children Full Text
AUTORES: Peixoto, Carla; Coelho, Vera; Machado, Francisco; Fonseca, Susana;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
AUTORES: Peixoto, Carla; Coelho, Vera; Machado, Francisco; Fonseca, Susana;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Transition to childcare and infants' well-being in Portugal [Transição para a creche e bem-estar emocional dos bebês em Portugal]
AUTORES: Peixoto, C; Barros, S; Coelho, V; Cadima, J; Pinto, AI; Pessanha, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Psicologia Escolar e Educacional, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
AUTORES: Peixoto, C; Barros, S; Coelho, V; Cadima, J; Pinto, AI; Pessanha, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Psicologia Escolar e Educacional, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: Observed classroom quality in first grade: associations with teacher, classroom, and school characteristics
AUTORES: Joana Cadima ; Carla Peixoto; Teresa Leal;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 29, NÚMERO: 1
AUTORES: Joana Cadima ; Carla Peixoto; Teresa Leal;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 29, NÚMERO: 1