1
TÍTULO: Organizational Communication: How to Engage Internal Communication in a B2B Case Study
AUTORES: Helena Madeira; Amélia Brandão ; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 344
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Pre-Sales and Social Media Strategies' Role in the Customer Journey
AUTORES: Maria Eduarda Pinto Leite; Amélia Brandão ; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Digital Marketing
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The Relationship Between Content Typologies and Brand Engagement on Instagram. The Case of Futebol Clube do Porto
AUTORES: Bárbara Domingues; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Marketing Innovation Strategies and Consumer Behavior
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Challenges and opportunities for the social commerce: The MO case. The MO Case
AUTORES: Ana Cristina Correia Meireles; Ana Maria Lima; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Management and Marketing for Improved Retail Competitiveness and Performance
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Connecting with Consumers Through Effective Personalization and Programmatic Advertising
AUTORES: Jorge Remondes; Paulo Jorge Madeira; Carlos Teixeira Alves;
PUBLICAÇÃO: 2023
INDEXADO EM: Openlibrary
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Facebook Ads Interaction Campaigns. Video Format vs. Image Format
AUTORES: Diogo Tavares; Jorge Remondes; Ana Maria Lima;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Connecting With Consumers Through Effective Personalization and Programmatic Advertising
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: The Use of Artificial Intelligence in Digital Marketing. Competitive Strategies and Tactics
AUTORES: Sandrina Teixeira; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services
INDEXADO EM: CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Connecting With Consumers Through Effective Personalization and Programmatic Advertising
AUTORES: Jorge Remondes; Paulo Madeira; Carlos Alves;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 4. Total de resultados: 34.