1
TÍTULO: Consumers' perceptions of proximity to plastic pollution and support for environmentally friendly retail brands: An emerging market perspective
AUTORES: Gadekar, Mahesh; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 83
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: "Older consumer? Yes! Different motivations, but an effective online brand advocate! A content marketing typology framework"
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: QUALITATIVE MARKET RESEARCH, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
3
TÍTULO: Brand Management and Metaverse: A Data Mining Exploratory Approach
AUTORES: Rui Pedro Ferreira; Amélia Brandão ; Bruno Veloso ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 386
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
4
TÍTULO: Brand Personality dimensions in the hotel sector: A case study. A Case Study
AUTORES: Labinot Mehmeti; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Practices on Effective Talent Acquisition and Retention
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
5
TÍTULO: Content marketing research: A review and research agenda  Full Text
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 48, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
6
TÍTULO: Does user-generated content influence value co-creation in the context of luxury fashion brand communities? Matching inclusivity and exclusivity
AUTORES: Vincenzo Basile; Amélia Brandão ; Mariana Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Italian Journal of Marketing
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
7
TÍTULO: Exploring ageing consumers' usage of content marketing, content typology and online brand advocacy
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
8
TÍTULO: Exploring the influence of patient testimonials on healthcare services: a social identity theory perspective
AUTORES: Araujo, Francisca; Amélia Brandão ; Shaikh, Aijaz A.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN BUSINESS REVIEW
INDEXADO EM: WOS CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: How do luxury fashion communities express negativity? A netnographic approach
AUTORES: Barata, Mafalda Jacques dos Santos; Amélia Brandão ; Bubphapant, Jitpisut; Arora, Sunny Vijay;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF GLOBAL FASHION MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Negative Impacts of Human-AI Interaction in Brands: A Data Mining Exploratory Approach
AUTORES: Ricardo Snatos; Amélia Brandão ; Bruno Veloso ; José Braga de Vasconcelos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 386
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
Página 1 de 8. Total de resultados: 73.