Ana Lúcia Frankenberg-Garcia
AuthID: R-000-Z7H
1
TÃTULO: Raising teachers' awareness of corpora
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: LANGUAGE TEACHING, VOLUME: 45, NÚMERO: 4
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: LANGUAGE TEACHING, VOLUME: 45, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


2
TÃTULO: Learners' Use of Corpus Examples
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LEXICOGRAPHY, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LEXICOGRAPHY, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


3
TÃTULO: Beyond L1-L2 Equivalents: Where do Users of English as a Foreign Language Turn for Help?
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LEXICOGRAPHY, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LEXICOGRAPHY, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


4
TÃTULO: Overview of pedagogical lexicography
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LEXICOGRAPHY, VOLUME: 23, NÚMERO: 2
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LEXICOGRAPHY, VOLUME: 23, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
WOS

5
TÃTULO: A peek into what today's language learners as researchers actually do
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LEXICOGRAPHY, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
AUTORES: Frankenberg Garcia, A;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LEXICOGRAPHY, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


6
TÃTULO: Introducing Compara, the Portuguese-English parallel corpus
AUTORES: Ana Frankenberg Garcia; Diana Santos;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: 2nd Conference on Corpus Use and Learning to Translate in Corpora in Translator Education
AUTORES: Ana Frankenberg Garcia; Diana Santos;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: 2nd Conference on Corpus Use and Learning to Translate in Corpora in Translator Education
INDEXADO EM:
WOS
