1
TÍTULO: Sustainable practices, mindfulness, tranquility, and well-being: A mixed-method approach
AUTORES: Madhurima Deb; Vinay Kumar Sharma; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Destination Marketing and Management, VOLUME: 30
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: How luxury restaurants will enhance the concept of guest delight
AUTORES: Padma Panchapakesan; Muslim Amin; Halimin Herjanto;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Hospitality and Tourism Insights, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 16
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Nature-Based Solutions in Tourism: A Review of the Literature and Conceptualization
AUTORES: Panchapakesan Padma; Sundari Ramakrishna; Mostafa M Rasoolimanesh;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Hospitality and Tourism Research, VOLUME: 46, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 16
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Deflated Michelin
AUTORES: Raúl Matta; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Gastronomica, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef: 5
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Guest satisfaction & dissatisfaction in luxury hotels: An application of big data  Full Text
AUTORES: Panchapakesan Padma; Jiseon Ahn;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Journal of Hospitality Management, VOLUME: 84
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 150
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Understanding the use of Virtual Reality in Marketing: A text mining-based review
AUTORES: Loureiro, SMC; Guerreiro, J; Eloy, S; Langaro, D; Panchapakesan, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 100
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 203 Handle
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Engaging fashion consumers in social media: the case of luxury brands
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Maria Maximiano; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Fashion Design, Technology and Education, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 35
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Corporate social responsible luxury: Reality or fad?
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Padma Panchapakesan; Margaux Doignon;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Corporate Social Responsibility (CSR): Practices, Issues and Global Perspectives
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: A passion for fashion: The impact of social influence, vanity and exhibitionism on consumer behaviour
AUTORES: Loureiro, SMC; Costa, I; Panchapakesan, P;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Retail and Distribution Management, VOLUME: 45, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: A passion for fashion. The impact of social influence, vanity and exhibitionism on consumer behaviour
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Inês Costa; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Retail & Distribution Management, VOLUME: 45, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: CrossRef: 32
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 13.