Padma Panchapakesan
AuthID: R-001-0XP
1
TÃTULO: Sustainable practices, mindfulness, tranquility, and well-being: A mixed-method approach
AUTORES: Madhurima Deb; Vinay Kumar Sharma; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Destination Marketing & Management, VOLUME: 30
AUTORES: Madhurima Deb; Vinay Kumar Sharma; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Destination Marketing & Management, VOLUME: 30
2
TÃTULO: Understanding the use of Virtual Reality in Marketing: A text mining-based review
AUTORES: Loureiro, SMC; Guerreiro, J; Eloy, S; Langaro, D; Panchapakesan, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 100
AUTORES: Loureiro, SMC; Guerreiro, J; Eloy, S; Langaro, D; Panchapakesan, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 100
3
TÃTULO: Engaging fashion consumers in social media: the case of luxury brands
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Maria Maximiano; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Fashion Design, Technology and Education, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Maria Maximiano; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Fashion Design, Technology and Education, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
4
TÃTULO: Corporate social responsible luxury: Reality or fad?
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Padma Panchapakesan; Margaux Doignon;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Corporate Social Responsibility (CSR): Practices, Issues and Global Perspectives
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Padma Panchapakesan; Margaux Doignon;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Corporate Social Responsibility (CSR): Practices, Issues and Global Perspectives
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
5
TÃTULO: A passion for fashion: The impact of social influence, vanity and exhibitionism on consumer behaviour
AUTORES: Loureiro, SMC; Costa, I; Panchapakesan, P;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Retail and Distribution Management, VOLUME: 45, NÚMERO: 5
AUTORES: Loureiro, SMC; Costa, I; Panchapakesan, P;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Retail and Distribution Management, VOLUME: 45, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
6
TÃTULO: A passion for fashion. The impact of social influence, vanity and exhibitionism on consumer behaviour
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Inês Costa; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Retail & Distribution Management, VOLUME: 45, NÚMERO: 5
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Inês Costa; Padma Panchapakesan;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Retail & Distribution Management, VOLUME: 45, NÚMERO: 5
7
TÃTULO: Customer satisfaction in Indian hospitals: Moderators and mediators
AUTORES: Panchapakesan, P; Sai, LP; Rajendran, C;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Quality Management Journal, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
AUTORES: Panchapakesan, P; Sai, LP; Rajendran, C;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Quality Management Journal, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
8
TÃTULO: Customer Satisfaction in Indian Hospitals: Moderators and Mediators
AUTORES: Padma Panchapakesan; Prakash P Sai; Chandrasekharan Rajendran;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Quality Management Journal, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
AUTORES: Padma Panchapakesan; Prakash P Sai; Chandrasekharan Rajendran;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Quality Management Journal, VOLUME: 22, NÚMERO: 1