2
TÍTULO: A close look into the storytelling process: The procedural nature of interactive digital narratives as learning opportunity
AUTORES: Gil, M; Sylla, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ENTERTAINMENT COMPUTING, VOLUME: 41
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: M&M - MONNOM meets MOBEYBOU Digital Interfaces for Children's Embodied Interaction
AUTORES: Kay, Ipek; Sylla, Cristina; Gil, Maite; Ozkar, Mine; Caruso, Ana Paula; Aydin, Ufuk;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 21st ACM Interaction Design and Children (IDC) in PROCEEDINGS OF THE 2022 ACM INTERACTION DESIGN AND CHILDREN, IDC 2022
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: The Procedural Nature of Interactive Digital Narratives and Early Literacy
AUTORES: Sylla, C; Gil, M;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 13th International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2020 in Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), VOLUME: 12497 LNCS
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Métodos de Avaliação das Aprendizagens em Universidades Públicas Portuguesas: Um Estudo Quantitativo
AUTORES: Eva Lopes Fernandes; Maria Assunção Flores; Irene Cadime; Clara Pereira Coutinho;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Self-efficacy, mathematics' anxiety and perceived importance: an empirical study with Portuguese engineering students  Full Text
AUTORES: Manuela Alves; Cristina S Rodrigues; Ana Maria A C Rocha ; Clara Coutinho;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION, VOLUME: 41, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Urban Games: How to Increase the Motivation, Interaction and Perceived Learning of Students in the Schools
AUTORES: Liliana Vieira; Clara Coutinho;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING, VOLUME: 8, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
8
TÍTULO: Digital Manipulatives as Scaffolds for Preschoolers' Language Development
AUTORES: Sylla, C; Pereira, ISP; Coutinho, CP; Branco, P;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: IEEE TRANSACTIONS ON EMERGING TOPICS IN COMPUTING, VOLUME: 4, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
9
TÍTULO: Threshold Concepts Vs. Tricky Topics Exploring the Causes of Student's Misunderstandings with the Problem Distiller Tool
AUTORES: Sara Cruz; Jose Alberto Lencastre; Clara Coutinho; Gill Clough; Anne Adams;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 8th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU) in PROCEEDINGS OF THE 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTER SUPPORTED EDUCATION, VOL 1 (CSEDU)
INDEXADO EM: WOS
10
TÍTULO: WhatsApp in Education: a Systematic Review of the Literature  Full Text
AUTORES: Joao Batista Bottentuit Junior; Odla Cristianne P Patriota Albuquerque; Clara Pereira Coutinho;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA EDUCAONLINE, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 5. Total de resultados: 50.