Claudia Susana Coelho Neves
AuthID: R-000-3VK
1
TÃTULO: AI transformation for learning in organizations
AUTORES: José Bidarra ; Cláudia Neves;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Creating Learning Organizations Through Digital Transformation
AUTORES: José Bidarra ; Cláudia Neves;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Creating Learning Organizations Through Digital Transformation
2
TÃTULO: Artificial intelligence in learning organisations: reshaping roles and pedagogical processes
AUTORES: José Bidarra; Claudia Neves;
PUBLICAÇÃO: 2024
AUTORES: José Bidarra; Claudia Neves;
PUBLICAÇÃO: 2024
INDEXADO EM:
Handle

3
TÃTULO: Headteachers and Inclusion: Setting the Tone for an Inclusive School
AUTORES: Neves, Claudia; Almeida, Ana Patricia; Ferreira, Marco;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Neves, Claudia; Almeida, Ana Patricia; Ferreira, Marco;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
4
TÃTULO: Digital literacy and inclusion in online higher education: impacts on adult graduates [Littératie et inclusion dans l'enseignement supérieur en ligne: impacts sur les diplômés adultes] [Literacia e inclusão digital no ensino superior online: impactos em adultos diplomados] [Alfabetización digital e inclusión en la enseñanza superior en línea: repercusiones en los titulados adultos]. Digital literacy and inclusion in online higher educationimpacts on adult graduates Full Text
AUTORES: Henriques, S; Neves, C; Silva, AP; Abrantes, P; do Rosário Ramos, M; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Bäckström, B; Isabel Falé ; Magano, O;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Sociologia, Problemas e Praticas, NÚMERO: 101
AUTORES: Henriques, S; Neves, C; Silva, AP; Abrantes, P; do Rosário Ramos, M; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Bäckström, B; Isabel Falé ; Magano, O;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Sociologia, Problemas e Praticas, NÚMERO: 101
5
TÃTULO: Estudar na Universidade Aberta: perfis, experiências e percursos d@s licenciad@s (2011-2020). To study at Universidade Aberta: graduates’ profiles, experiences and pathways (2011-2020)
AUTORES: Pedro Abrantes; Ana P Silva; Bárbara Bäckström; Claudia Neves; Isabel Falé; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Maria d R Ramos; Olga Magano; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Pedro Abrantes; Ana P Silva; Bárbara Bäckström; Claudia Neves; Isabel Falé; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Maria d R Ramos; Olga Magano; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2023
INDEXADO EM:
Handle

NO MEU:
ORCID

6
TÃTULO: A dimensão europeia da educação como fator estruturante do projeto de União Europeia
AUTORES: Claudia Neves; Ana P Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: A Escola como Alicerce da Cidadania Europeia
AUTORES: Claudia Neves; Ana P Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: A Escola como Alicerce da Cidadania Europeia
INDEXADO EM:
Handle

7
TÃTULO: Caminhos da investigação em administração e gestão educacional. Research paths in educational administration and management
AUTORES: Claudia Neves; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Claudia Neves; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2023
INDEXADO EM:
Handle

NO MEU:
ORCID

8
TÃTULO: Prototype guides – in English language and partner country language versions. Deliverable D3.2
AUTORES: Claudia Neves; Marta Abelha; Ana P Almeida; Pedro Abrantes; Pauliina Jääskeläinen; Suzanne Culshaw; Kardelen Cazgir; Karine Oganisjana; Roland Ozols; Monika Pažur; Julia Petzold; Lea Spahn; Susan M Weber; Katarina Aladrović; Karen Smith; Philip Woods;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Transforming Education for Democracy through Aesthetic and Embodied Learning, Responsive Pedagogies and Democracy as Becoming (The AECED Project)
AUTORES: Claudia Neves; Marta Abelha; Ana P Almeida; Pedro Abrantes; Pauliina Jääskeläinen; Suzanne Culshaw; Kardelen Cazgir; Karine Oganisjana; Roland Ozols; Monika Pažur; Julia Petzold; Lea Spahn; Susan M Weber; Katarina Aladrović; Karen Smith; Philip Woods;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Transforming Education for Democracy through Aesthetic and Embodied Learning, Responsive Pedagogies and Democracy as Becoming (The AECED Project)
INDEXADO EM:
Handle

9
TÃTULO: Prototype framework, including its rationale, development and features – in English language and partner country language versions. Deliverable 3.1
AUTORES: Claudia Neves; Marta Abelha; Ana P Almeida; Pedro Abrantes; Pauliina Jääskeläinen; Suzanne Culshaw; Kardelen Cazgir; Karine Oganisjana; Roland Ozols; Monika Pažur; Julia Petzold; Karen Smith; Lea Spahn; Susanne M Weber; Philip Woods;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Transforming Education for Democracy through Aesthetic and Embodied Learning, Responsive Pedagogies and Democracy-asbecoming (The AECED Project)
AUTORES: Claudia Neves; Marta Abelha; Ana P Almeida; Pedro Abrantes; Pauliina Jääskeläinen; Suzanne Culshaw; Kardelen Cazgir; Karine Oganisjana; Roland Ozols; Monika Pažur; Julia Petzold; Karen Smith; Lea Spahn; Susanne M Weber; Philip Woods;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Transforming Education for Democracy through Aesthetic and Embodied Learning, Responsive Pedagogies and Democracy-asbecoming (The AECED Project)
INDEXADO EM:
Handle

10
TÃTULO: Transversal Competences and Employability: The Impacts of Distance Learning University According to Graduates’ Follow-Up
AUTORES: Abrantes, P; Silva, AP; Backstrom, B; Neves, C; Isabel Falé ; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Ramos, MDR; Magano, O; Henriques, S;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Education Sciences, VOLUME: 12, NÚMERO: 2
AUTORES: Abrantes, P; Silva, AP; Backstrom, B; Neves, C; Isabel Falé ; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Ramos, MDR; Magano, O; Henriques, S;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Education Sciences, VOLUME: 12, NÚMERO: 2