Paulo Fonseca Matos Graça Silva Ramos
AuthID: R-001-ETP
1
TÃTULO: Determinants of brand love in wine tourism
AUTORES: Alvaro Dias; Bruno Sousa; Vasco Santos; Paulo Ramos; Arlindo Madeira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Wine Economics and Policy, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
AUTORES: Alvaro Dias; Bruno Sousa; Vasco Santos; Paulo Ramos; Arlindo Madeira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Wine Economics and Policy, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
2
TÃTULO: Wine Tourism Experience in the Tejo Region: The influence of sensory impressions on post-visit behaviour intentions
AUTORES: Santos, V; Caldeira, A; Santos, E; Oliveira, S; Ramos, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, NÚMERO: 5
AUTORES: Santos, V; Caldeira, A; Santos, E; Oliveira, S; Ramos, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: WOS Handle