Sandra Micaela Costa Dias Faria
AuthID: R-001-F0E
1
TÃTULO: Aging and health literacy: Site of proximity to the community
AUTORES: Faria, MC; Faria, MI; Lozano, S;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 2nd International Workshop on Gerontechnology, IWoG 2019 in Communications in Computer and Information Science, VOLUME: 1185 CCIS
AUTORES: Faria, MC; Faria, MI; Lozano, S;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 2nd International Workshop on Gerontechnology, IWoG 2019 in Communications in Computer and Information Science, VOLUME: 1185 CCIS
INDEXADO EM: Scopus
2
TÃTULO: From comments to Hashtags Strategies: Enhancing cruise communication in Facebook and Twitter
AUTORES: Tiago, T; Couto, JP; Tiago, F; Faria, SD;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Tourismos, VOLUME: 12, NÚMERO: 3
AUTORES: Tiago, T; Couto, JP; Tiago, F; Faria, SD;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Tourismos, VOLUME: 12, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: Baby boomers turning grey: European profiles
AUTORES: Maria Teresa Pinheiro M B Melo Borges Tiago; Joao Pedro D de Almeida Couto; Flavio Gomes B Borges Tiago; Sandra Micaela C D Costa Dias Faria;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 54
AUTORES: Maria Teresa Pinheiro M B Melo Borges Tiago; Joao Pedro D de Almeida Couto; Flavio Gomes B Borges Tiago; Sandra Micaela C D Costa Dias Faria;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 54
4
TÃTULO: Who is the better player? Off-field battle on Facebook and Twitter
AUTORES: Teresa Tiago; Flavio Tiago; Sandra Dias Faria; Joao Pedro Couto;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: BUSINESS HORIZONS, VOLUME: 59, NÚMERO: 2
AUTORES: Teresa Tiago; Flavio Tiago; Sandra Dias Faria; Joao Pedro Couto;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: BUSINESS HORIZONS, VOLUME: 59, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: Fostering innovation by promoting entrepreneurship: from education to intention
AUTORES: Teresa Tiago; Sandra Faria; Joao Pedro Couto; Flavio Tiago;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM) in PROCEEDINGS OF THE 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON STRATEGIC INNOVATIVE MARKETING (IC-SIM 2014), VOLUME: 175
AUTORES: Teresa Tiago; Sandra Faria; Joao Pedro Couto; Flavio Tiago;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM) in PROCEEDINGS OF THE 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON STRATEGIC INNOVATIVE MARKETING (IC-SIM 2014), VOLUME: 175
INDEXADO EM: WOS CrossRef