1
TÍTULO: From organizational ambidexterity to organizational performance: The mediating role of value co-creation
AUTORES: Sarmento, Maria; Simoes, Claudia; Lages, Luis Filipe;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 118
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Social Marketing to achieve the Sustainable Development Goals (SDGs) in 2030 Agenda by the United Nations
AUTORES: Mercedes M Galan-Ladero; Maria Sarmento; Susana Marques;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Review on Public and Nonprofit Marketing, VOLUME: 20, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Consumer Behavior during Recessions: A Qualitative Approach: An Abstract
AUTORES: Sarmento, M; Marques, S; Galan Ladeiro, M;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Trade fairs as engagement platforms: the interplay between physical and virtual touch points
AUTORES: Sarmento, M; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 53, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 18
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Consumption dynamics during recession and recovery: A learning journey
AUTORES: Sarmento, M; Marques, S; Galan Ladero, M;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 50
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 32
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Trade Fairs, Trade Shows, and Exhibitions: A Literature Review: An Abstract
AUTORES: Sarmento, M; Simões, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Interactions with Existing and Potential Customers: The Role of Physical and Virtual Trade Fairs: An Abstract
AUTORES: Sarmento, M; Simões, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: The evolving role of trade fairs in business: A systematic literature review and a research agenda  Full Text
AUTORES: Sarmento, M; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 73
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 41
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Consumer Attitudes During Periods of Economic Downturn: Embodying Responsible Behaviors
AUTORES: Sarmento, M; Galan Ladero, M; Marques, S;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 5th International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing, NB and PL 2018 in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Remote control system for a mobile platform with four Mecanum wheels
AUTORES: Sarmento, L; Nunes, F; Martins, RS; Sepúlveda, J; Esteves, JS;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Mechatronics and Applied Mechanics, VOLUME: 2017, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
Página 1 de 2. Total de resultados: 19.