1
TÍTULO: Brand addiction: Wow! or woe?
AUTORES: Junaid, Muhammad; Akram, Umair; Hussain, Khalid;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF QUALITY AND SERVICE SCIENCES, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: A two-actor model for understanding user engagement with content creators: Applying social capital theory
AUTORES: Khalid Hussain; Khaldoon Nusair; Muhammad Junaid; Waqas Aman;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Computers in Human Behavior, VOLUME: 156
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Destination love and addiction: Insights from positive addiction theory
AUTORES: Muhammad Junaid; Abu B Abdul Hamid; Noor I binti Ya’akub; Umair Akram; Khalid Hussain;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Vacation Marketing
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Responsible leadership, organizational ethical culture, strategic posture, and green innovation
AUTORES: Akhtar, Muhammad Waheed; Garavan, Thomas; Javed, Muzhar; Huo, Chunhui; Junaid, Muhammad; Hussain, Khalid;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SERVICE INDUSTRIES JOURNAL, VOLUME: 43, NÚMERO: 7-8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 14
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Havocs of social media fake news! Analysing the effect of credibility, trustworthiness, and self-efficacy on consumer's buying intentions
AUTORES: Akram, Umair; Lavuri, Rambabu; Ansari, Aisha Rehman; Parida, Ratri; Junaid, Muhammad;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF STRATEGIC MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Breaking the mold: how customer perceived innovativeness sets restaurants apart
AUTORES: Khalid Hussain; Asma Afzaal; Maha Khamis Al Balushi; Muhammad Junaid;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Kybernetes
INDEXADO EM: CrossRef: 3
NO MEU: ORCID