1
TÍTULO: Insights into the Relationship between Entrepreneurial Orientation and Performance: Evidence from Brazil: An Abstract
AUTORES: Perin, MG; Simões, C; Sampaio, CH;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: The antecedents of export performance of Brazilian small and medium-sized enterprises (SMEs): The non-linear effects of customer orientation
AUTORES: Jorge F B Lengler; Carlos M P Sousa; Marcelo Gattermann Perin; Claudio Hoffmann Sampaio; Francisco J Martinez Lopez;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL SMALL BUSINESS JOURNAL, VOLUME: 34, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
3
TÍTULO: LEARNING ORIENTATION AND RADICAL INNOVATION AS ANTECEDENTS OF BUSINESS PERFORMANCE
AUTORES: Jorge Francisco B Bertinetti Lengler; Daniel J Jimenez Jimenez; Marcelo G Gattermann Perin; Juan Gabriel Cegarra Navarro; Claudio Hoffmann Sampaio;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Cultural Perspectives in Marketing Conference in CULTURAL PERSPECTIVES IN A GLOBAL MARKETPLACE
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Entrepreneurial capacities as antecedents of business performance in Brazilian firms  Full Text
AUTORES: Daniel Jimenez Jimenez; Juan G Gabriel Cegarra Navarro; Marcelo Gattermann Perin; Claudio Hoffmann Sampaio; Jorge Bertinetti Lengler;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: CANADIAN JOURNAL OF ADMINISTRATIVE SCIENCES-REVUE CANADIENNE DES SCIENCES DE L ADMINISTRATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Modeling antecedents of student loyalty in higher education  Full Text
AUTORES: Perin, MG; Sampaio, CH; Simoes, C ; de Polvora, RP;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Marketing for Higher Education, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Students' trust, value and loyalty: Evidence from higher education in Brazil  Full Text
AUTORES: Sampaio, CH; Perin, MG; Simoes, C ; Kleinowski, H;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Marketing for Higher Education, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
7
TÍTULO: Marketing metrics: Insights from Brazilian managers  Full Text
AUTORES: Claudio Hoffmann Sampaio; Claudia Simoes ; Marcelo Gattermann Perin; Alessandro Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 40, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef