Fernando Manuel Ribeiro Branco
AuthID: R-000-526
1
TÃTULO: Too Much Information? Information Provision and Search Costs Full Text
AUTORES: Fernando Branco; Monic Sun; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: MARKETING SCIENCE, VOLUME: 35, NÚMERO: 4
AUTORES: Fernando Branco; Monic Sun; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: MARKETING SCIENCE, VOLUME: 35, NÚMERO: 4
2
TÃTULO: Competitive Vices Full Text
AUTORES: Fernando Branco; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, VOLUME: 52, NÚMERO: 6
AUTORES: Fernando Branco; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, VOLUME: 52, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: WOS CrossRef
3
TÃTULO: Auctioning incentive contracts: The common cost, independent types case
AUTORES: Fernando Branco;
PUBLICAÇÃO: 1995, FONTE: J Regul Econ - Journal of Regulatory Economics, VOLUME: 7, NÚMERO: 3
AUTORES: Fernando Branco;
PUBLICAÇÃO: 1995, FONTE: J Regul Econ - Journal of Regulatory Economics, VOLUME: 7, NÚMERO: 3
4
TÃTULO: Favoring domestic firms in procurement contracts Full Text
AUTORES: Fernando Branco;
PUBLICAÇÃO: 1994, FONTE: Journal of International Economics, VOLUME: 37, NÚMERO: 1-2
AUTORES: Fernando Branco;
PUBLICAÇÃO: 1994, FONTE: Journal of International Economics, VOLUME: 37, NÚMERO: 1-2