Rodrigo Crisóstomo Pereira Belo
AuthID: R-001-JVF
1
TÃTULO: Optimal Electricity Imbalance Pricing for the Emerging Penetration of Renewable and Low-Cost Generators Full Text
AUTORES: Ghiassi Farrokhfal, Yashar; Belo, Rodrigo; Hesamzadeh, Mohammed Reza; Bunn, Derek;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: M&SOM-MANUFACTURING & SERVICE OPERATIONS MANAGEMENT, VOLUME: 25, NÚMERO: 5
AUTORES: Ghiassi Farrokhfal, Yashar; Belo, Rodrigo; Hesamzadeh, Mohammed Reza; Bunn, Derek;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: M&SOM-MANUFACTURING & SERVICE OPERATIONS MANAGEMENT, VOLUME: 25, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Incentive Misalignments in Programmatic Advertising: Evidence from a Randomized Field Experiment
AUTORES: Frick, Thomas W.; Belo, Rodrigo; Telang, Rahul;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE, VOLUME: 69, NÚMERO: 3
AUTORES: Frick, Thomas W.; Belo, Rodrigo; Telang, Rahul;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE, VOLUME: 69, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: The Duet of Representations and How Explanations Exacerbate It
AUTORES: Wan, Charles; Belo, Rodrigo; Zejnilovic, Leid; Lavado, Susana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 1st World Conference on Explainable Artificial Intelligence (XAI) in EXPLAINABLE ARTIFICIAL INTELLIGENCE, XAI 2023, PT II, VOLUME: 1902
AUTORES: Wan, Charles; Belo, Rodrigo; Zejnilovic, Leid; Lavado, Susana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 1st World Conference on Explainable Artificial Intelligence (XAI) in EXPLAINABLE ARTIFICIAL INTELLIGENCE, XAI 2023, PT II, VOLUME: 1902
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: FREE-RIDING IN PRODUCTS WITH POSITIVE NETWORK EXTERNALITIES: EMPIRICAL EVIDENCE FROM A LARGE MOBILE NETWORK br Full Text
AUTORES: Belo, Rodrigo; Ferreira, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MIS QUARTERLY, VOLUME: 46, NÚMERO: 1
AUTORES: Belo, Rodrigo; Ferreira, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MIS QUARTERLY, VOLUME: 46, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Incentive Misalignments in Programmatic Advertising: Evidence from a Randomized Field Experiment Full Text
AUTORES: Frick, Thomas W.; Belo, Rodrigo; Telang, Rahul;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE, VOLUME: 69, NÚMERO: 3
AUTORES: Frick, Thomas W.; Belo, Rodrigo; Telang, Rahul;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE, VOLUME: 69, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: Social Referral Programs for Freemium Platforms Full Text
AUTORES: Belo, Rodrigo; Li, Ting;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE
AUTORES: Belo, Rodrigo; Li, Ting;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE
INDEXADO EM: WOS
7
TÃTULO: Prime-Time Any Time: The Effect of Time-Shifted TV on Media Consumption
AUTORES: Rodrigo Belo; Miguel Godinho de Matos; Pedro Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: SSRN Electronic Journal - SSRN Journal
AUTORES: Rodrigo Belo; Miguel Godinho de Matos; Pedro Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: SSRN Electronic Journal - SSRN Journal
INDEXADO EM: CrossRef
8
TÃTULO: Using Randomization to Identify Social Influence in Mobile Networks
AUTORES: Rodrigo Belo; Pedro Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: ASE/IEEE International Conference on Privacy, Security, Risk and Trust / ASE/IEEE International Confernece on Social Computing (SocialCom/PASSAT) in Proceedings of 2012 ASE/IEEE International Conference on Privacy, Security, Risk and Trust and 2012 ASE/IEEE International Conference on Social Computing (SocialCom/PASSAT 2012)
AUTORES: Rodrigo Belo; Pedro Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: ASE/IEEE International Conference on Privacy, Security, Risk and Trust / ASE/IEEE International Confernece on Social Computing (SocialCom/PASSAT) in Proceedings of 2012 ASE/IEEE International Conference on Privacy, Security, Risk and Trust and 2012 ASE/IEEE International Conference on Social Computing (SocialCom/PASSAT 2012)