1
TÍTULO: Experiences of an Adapted Physical Activity Intervention Program in Saudi Pre-Service Physical Education Teachers’ Self-Efficacy Towards Inclusion
AUTORES: Alhumaid, MM; Khoo, S; Bastos, T;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Open Sports Sciences Journal, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: How COVID-19 pandemic affected physical activity and mental health interventions – A descriptive example of the Mental Health on the MOVE research project
AUTORES: Raquel Costa; Tânia Bastos; Paulo Lourenço; Rui Corredeira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: PSYCHTECH & HEALTH JOURNAL, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Atitudes e Autoeficácia dos Professores de Educação Física em Relação à Inclusão: Estudo Centrado na Região de Lisboa – Portugal
AUTORES: Tatiane MORAES; Tânia BASTOS; Paula RODRIGUES;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Brasileira de Educação Especial, VOLUME: 28
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Culture and emotion in Paralympic swimming medalists
AUTORES: Jeffrey J Martin; Erin Snapp; Franziska Loetzner; Fatemeh Dehghan; Eva Prokešová; Tania Bastos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: AUC KINANTHROPOLOGICA, VOLUME: 58, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID