1
TÍTULO: Study on the importance of wine bottle design on consumer choices
AUTORES: Antonio Chamorro; Jose Manuel Garcia Gallego; Hermelinda da Conceicao Trindade Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: BRITISH FOOD JOURNAL
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: WHAT PORTUGUESE CONSUMERS CARE ABOUT WHEN BUYING WINE. HOW IMPORTANT IS THE DESIGN OF THE BOTTLE?
AUTORES: Hermelinda da Conceicao Trindade Carlos; Antonio Chamorro Mera; Jose M Manuel Garcia Gallego;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: CIENCIA E TECNICA VITIVINICOLA, VOLUME: 34, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Determining factors of the intended use of Facebook in the purchase decision process
AUTORES: Francisco Javier M Miranda Gonzalez; Sergio R Rubio Lacoba; Antonio C Chamorro Mera; Sandra Maria C Correia Loureiro;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: INVESTIGACIONES EUROPEAS DE DIRECCION Y ECONOMIA DE LA EMPRESA, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Determinantes de la intención de uso de Facebook en el proceso de decisión de compra  Full Text
AUTORES: Francisco Javier Miranda González; Sergio Rubio Lacoba; Antonio Chamorro Mera; Sandra María Correia Loureiro;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef