1
TÍTULO: Understanding the morphing of focal nets in the solution business: a triad management perspective
AUTORES: Cova, B; Spencer, R; Ferreira, F; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING, VOLUME: 36, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
2
TÍTULO: phase model for solution relationship development: a case study in the aerospace industry
AUTORES: Fabiana Nogueira H Holanda Ferreira; Bernard Cova; Robert Spencer; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING, VOLUME: 32, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 12
3
TÍTULO: A dynamics-based approach to solutions typology: A case from the aerospace industry  Full Text
AUTORES: Fabiana Nogueira H Holanda Ferreira; Bernard Cova; Robert Spencer; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: IMP Conference in INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 58
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 17
4
TÍTULO: The transition from products to solutions: External business model fit and dynamics  Full Text
AUTORES: Fabiana Nogueira H Holanda Ferreira; João F. Proença ; Robert Spencer; Bernard Cova;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 42, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 84