Bernard Cova
AuthID: R-00F-Z1K
1
TÃTULO: phase model for solution relationship development: a case study in the aerospace industry
AUTORES: Fabiana Nogueira H Holanda Ferreira; Bernard Cova; Robert Spencer; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING, VOLUME: 32, NÚMERO: 5
AUTORES: Fabiana Nogueira H Holanda Ferreira; Bernard Cova; Robert Spencer; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING, VOLUME: 32, NÚMERO: 5
2
TÃTULO: A dynamics-based approach to solutions typology: A case from the aerospace industry Full Text
AUTORES: Fabiana Nogueira H Holanda Ferreira; Bernard Cova; Robert Spencer; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: IMP Conference in INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 58
AUTORES: Fabiana Nogueira H Holanda Ferreira; Bernard Cova; Robert Spencer; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: IMP Conference in INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 58
3
TÃTULO: The transition from products to solutions: External business model fit and dynamics Full Text
AUTORES: Fabiana Nogueira H Holanda Ferreira; João F. Proença ; Robert Spencer; Bernard Cova;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 42, NÚMERO: 7
AUTORES: Fabiana Nogueira H Holanda Ferreira; João F. Proença ; Robert Spencer; Bernard Cova;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 42, NÚMERO: 7