1
TÍTULO: The influence of perceived risk on mobile shopping cart abandonment  Full Text
AUTORES: Rodrigues, Maria Antonia; João F. Proença ; Soares, Ines;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF STRATEGIC MARKETING, VOLUME: 32, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6 Unpaywall
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Determinants of the Purchase of Secondhand Products: An Approach by the Theory of Planned Behaviour  Full Text
AUTORES: Rodrigues, Maria; João F. Proença ; Macedo, Rita;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 14
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Motivations for Peer-to-Peer Accommodation: Exploring Sustainable Choices in Collaborative Consumption  Full Text
AUTORES: Delgado, Ana Catarina; Soares, Raquel Reis; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 13
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: The Influence of Service Quality on the Consulting Relationship
AUTORES: Rodrigues, Maria Antonia; João F. Proença ; Pereira, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, NÚMERO: 13
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The Influence of Sustainability on Psychological Ownership in Services Based on Temporary Access  Full Text
AUTORES: Raimundo, Leonardo M.; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 14
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Developing Return Supply Chain: A Research on the Automotive Supply Chain  Full Text
AUTORES: Santos, Liane Pinho; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Sustainability in the Coffee Supply Chain and Purchasing Policies: A Case Study Research  Full Text
AUTORES: João F. Proença ; Torres, AC; Marta, B; Silva, DS; Fuly, G; Pinto, HL;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: The use of positive and negative appeals in social advertising: a content analysis of television ads for preventing HIV/AIDS  Full Text
AUTORES: Casais, B ; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, VOLUME: 19, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Tourism co-creation in place branding: the role of local community
AUTORES: Leal, Miguel Martim; Casais, Beatriz ; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: TOURISM REVIEW, VOLUME: 77, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 19
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Cause-Related Marketing in Luxury Brands: The Case of Josefinas
AUTORES: Diana Pereira; Beatriz Casais; Marisa R Ferreira ; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Classroom Companion: Business - Cause-Related Marketing
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
Página 1 de 7. Total de resultados: 62.