Suhair Hallum
AuthID: R-00G-30S
1
TÃTULO: A Note on Emotion Appraisal and Burnout: The Mediating Role of Antecedent-Focused Coping Strategies
AUTORES: Sophia Nizielski; Suhair Hallum; Astrid Schuetz; Paulo N Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: JOURNAL OF OCCUPATIONAL HEALTH PSYCHOLOGY, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
AUTORES: Sophia Nizielski; Suhair Hallum; Astrid Schuetz; Paulo N Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: JOURNAL OF OCCUPATIONAL HEALTH PSYCHOLOGY, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Attention to Student Needs Mediates the Relationship Between Teacher Emotional Intelligence and Student Misconduct in the Classroom
AUTORES: Sophia Nizielski; Suhair Hallum; Paulo N Lopes ; Astrid Schuetz;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF PSYCHOEDUCATIONAL ASSESSMENT, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
AUTORES: Sophia Nizielski; Suhair Hallum; Paulo N Lopes ; Astrid Schuetz;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF PSYCHOEDUCATIONAL ASSESSMENT, VOLUME: 30, NÚMERO: 4