Rosaria Luisa Gomes Pereira
AuthID: R-001-KMV
1
TÃTULO: Towards a taxonomy of a golf-destination brand personality: Insights from the Algarve golf industry Full Text
AUTORES: Rosaria L G Pereira; Antonia H Correia ; Ronaldo L A Schutz ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 4, NÚMERO: 1
AUTORES: Rosaria L G Pereira; Antonia H Correia ; Ronaldo L A Schutz ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 4, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: Golf destinations' brand personality: the case of the Algarve
AUTORES: Rosaria Luisa G Gomes Pereira; Antonia Correia ; Ronaldo L A Schutz ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CULTURE TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH, VOLUME: 9, NÚMERO: 2
AUTORES: Rosaria Luisa G Gomes Pereira; Antonia Correia ; Ronaldo L A Schutz ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CULTURE TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH, VOLUME: 9, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: Destination brand personality: searching for personality traits on golf-related websites
AUTORES: Pereira, RLG; de Jesus Henriques Correia, A; Schutz, RLA ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Anatolia, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
AUTORES: Pereira, RLG; de Jesus Henriques Correia, A; Schutz, RLA ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Anatolia, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÃTULO: Destination Branding: A Critical Overview Full Text
AUTORES: Pereira, RLG; Correia, AL ; Schutz, RLA ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Quality Assurance in Hospitality and Tourism, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Pereira, RLG; Correia, AL ; Schutz, RLA ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Quality Assurance in Hospitality and Tourism, VOLUME: 13, NÚMERO: 2