Michael Breazeale
AuthID: R-00G-73F
1
TÃTULO: How can brands encourage consumers to donate data to a data-driven social partnership? An examination of hedonic vs. functional categories
AUTORES: Loureiro, Sandra Maria Correia; Friedmann, Enav; Breazeale, Michael; Middendorf, Ivo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 164
AUTORES: Loureiro, Sandra Maria Correia; Friedmann, Enav; Breazeale, Michael; Middendorf, Ivo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 164
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Happiness with rural experience: Exploring the role of tourist mindfulness as a moderator
AUTORES: Sandra Maria C Correia Loureiro; Michael Breazeale; Antonia Radic;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
AUTORES: Sandra Maria C Correia Loureiro; Michael Breazeale; Antonia Radic;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Pressing the Buy Button: Generation Y's Online Clothing Shopping Orientation and Its Impact on Purchase
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Michael Breazeale;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: CLOTHING AND TEXTILES RESEARCH JOURNAL, VOLUME: 34, NÚMERO: 3
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Michael Breazeale;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: CLOTHING AND TEXTILES RESEARCH JOURNAL, VOLUME: 34, NÚMERO: 3
4
TÃTULO: Who needs delight?. The greater impact of value, trust and satisfaction in utilitarian, frequent-use retail
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Francisco J. Miranda; Michael Breazeale;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Journal of Service Management, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Francisco J. Miranda; Michael Breazeale;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Journal of Service Management, VOLUME: 25, NÚMERO: 1