1
TÍTULO: Antecedents and outcomes of online brand engagement The role of brand love on enhancing electronic-word-of-mouth
AUTORES: Sandra Maria C Correia Loureiro; Tatjana Gorgus; Hans Ruediger Kaufmann;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: ONLINE INFORMATION REVIEW, VOLUME: 41, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: LOVE AND RESPECT IN THE SOCCER INDUSTRY
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Hans Ruediger Kaufmann;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business in GLOBAL AND NATIONAL BUSINESS THEORIES AND PRACTICE: BRIDGING THE PAST WITH THE FUTURE
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: Committing Millennials Toward Recycling and Environmental Preservation  Full Text
AUTORES: Loureiro, SMC; Kaufmann, HR;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Promotion Management, VOLUME: 22, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
4
TÍTULO: Luxury values as drivers for affective commitment: The case of luxury car tribes
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Hans Ruediger Kaufmann; Len Tiu Wright;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: COGENT BUSINESS & MANAGEMENT, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
5
TÍTULO: Creating value for customers through engagement and participation in brand communities
AUTORES: Loureiro, SMC; Pires, AR; Kaufmann, HR;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business Performance Management, VOLUME: 16, NÚMERO: 2-3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
6
TÍTULO: Intentions towards the sustainability of young adults: A cross-cultural comparison
AUTORES: Loureiro, SMC; Kaufmann, HR;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: World Review of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development, VOLUME: 10, NÚMERO: 2-3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
7
TÍTULO: Intentions to use and recommend to others. An empirical study of online banking practices in Portugal and Austria
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Hans Rüdiger Kaufmann; Samuel Rabino;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Online Information Review, VOLUME: 38, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 25
8
TÍTULO: The impact of islands' image on tourists' satisfaction and place identity
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Hans Ruediger Kaufmann;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: J. for International Business and Entrepreneurship Development - JIBED, VOLUME: 7, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 2
9
TÍTULO: NEW CONSUMER ROLE IN BRAND COMMUNITY: FROM ATTRACTIVENESS TO AN ACTIVE MEMBER AND EMBEDDED LEARNING
AUTORES: Hans Ruediger Kaufmann; Sandra M C Loureiro; Gianpaolo Basile; Demetris Vrontis;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: 3rd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business in 3RD ANNUAL EUROMED CONFERENCE OF THE EUROMED ACADEMY OF BUSINESS: BUSINESS DEVELOPMENTS ACROSS COUNTRIES AND CULTURES
INDEXADO EM: WOS