Maria Elisabete Guedes Pinto da Costa
AuthID: R-001-M5C
1
TÃTULO: THE TEACHER AS EDUCATOR FOR COEXISTENCE: CONTRIBUTIONS OF TRAINING IN MEDIATION
AUTORES: da Costa, Elisabete Pinto; Costa, Ilda;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CADERNOS EDUCACAO TECNOLOGIA E SOCIEDADE, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
AUTORES: da Costa, Elisabete Pinto; Costa, Ilda;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CADERNOS EDUCACAO TECNOLOGIA E SOCIEDADE, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Conflict Mediation at School: Literature Review with webQDA (R)
AUTORES: da Costa, EP; Sa, SO;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 4th World Conference on Qualitative Research (WCQR) in COMPUTER SUPPORTED QUALITATIVE RESEARCH: NEW TRENDS ON QUALITATIVE RESEARCH (WCQR2019), VOLUME: 1068
AUTORES: da Costa, EP; Sa, SO;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 4th World Conference on Qualitative Research (WCQR) in COMPUTER SUPPORTED QUALITATIVE RESEARCH: NEW TRENDS ON QUALITATIVE RESEARCH (WCQR2019), VOLUME: 1068
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Teacher Narratives on the Practice of Conflict Mediation
AUTORES: Elisabete Pinto da Costa; Susana Sa;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 3rd World Conference on Qualitative Research (WCQR) in COMPUTER SUPPORTED QUALITATIVE RESEARCH: NEW TRENDS ON QUALITATIVE RESEARCH, VOLUME: 861
AUTORES: Elisabete Pinto da Costa; Susana Sa;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 3rd World Conference on Qualitative Research (WCQR) in COMPUTER SUPPORTED QUALITATIVE RESEARCH: NEW TRENDS ON QUALITATIVE RESEARCH, VOLUME: 861
INDEXADO EM: Scopus WOS