Miguel M. Villas Boas
AuthID: R-00G-AGX
1
TÃTULO: Crystallization and Glass-Forming Ability of Ionic Liquids: Novel Insights into Their Thermal Behavior
AUTORES: Ana I M C L Lobo Ferreira ; Ana S M C Rodrigues; Miguel Villas; Emilia Tojo; Luis Paulo N Rebelo; Luis M N B F Santos ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: ACS SUSTAINABLE CHEMISTRY & ENGINEERING, VOLUME: 7, NÚMERO: 3
AUTORES: Ana I M C L Lobo Ferreira ; Ana S M C Rodrigues; Miguel Villas; Emilia Tojo; Luis Paulo N Rebelo; Luis M N B F Santos ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: ACS SUSTAINABLE CHEMISTRY & ENGINEERING, VOLUME: 7, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Too Much Information? Information Provision and Search Costs Full Text
AUTORES: Fernando Branco; Monic Sun; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: MARKETING SCIENCE, VOLUME: 35, NÚMERO: 4
AUTORES: Fernando Branco; Monic Sun; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: MARKETING SCIENCE, VOLUME: 35, NÚMERO: 4
3
TÃTULO: Competitive Vices Full Text
AUTORES: Fernando Branco; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, VOLUME: 52, NÚMERO: 6
AUTORES: Fernando Branco; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, VOLUME: 52, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: WOS CrossRef
4
TÃTULO: Optimal Search for Product Information
AUTORES: Fernando Branco ; Monic Sun; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE, VOLUME: 58, NÚMERO: 11
AUTORES: Fernando Branco ; Monic Sun; Miguel M Villas Boas;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE, VOLUME: 58, NÚMERO: 11