1
TÍTULO: Teacher collaboration in PBL: Setting the example for the students
AUTORES: Alves, AC; Van Hattum Janssen, N; Fernandes, S;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 13th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education and 18th Active Learning in Engineering Education Workshop, PAEE/ALE 2021 in International Symposium on Project Approaches in Engineering Education, VOLUME: 11
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: A study on impact of the UN Decade of Education for Sustainable Development on Industrial Engineering Education
AUTORES: Ciliana Colombo; Anabela Alves; Francisco Moreira; Natascha van Hattum Janssen;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: DIRECCION Y ORGANIZACION, VOLUME: 56
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: The role of teachers in projects
AUTORES: Van Hattum Janssen, N;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Springer 4, VOLUME: 9789460919589
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: The Role of Teachers in Projects
AUTORES: Natascha van Hattum-Janssen;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Project Approaches to Learning in Engineering Education
INDEXADO EM: CrossRef
6
TÍTULO: The role of teachers in projects
AUTORES: Van Hattum Janssen, N;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Project Approaches to Learning in Engineering Education: The Practice of Teamwork
INDEXADO EM: Scopus
7
TÍTULO: Teaching a CS introductory course: An active approach  Full Text
AUTORES: Isabel C Moura; Natascha van Hattum Janssen;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: COMPUTERS & EDUCATION, VOLUME: 56, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef