Maria Eduarda Pereira da Costa Ferreira
AuthID: R-001-MTK
1
TÃTULO: Women's, gender and feminist studies in Portugal: researchers' resilience vs institutional resistance Full Text
AUTORES: Eduarda Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: GENDER PLACE AND CULTURE, VOLUME: 26, NÚMERO: 7-9
AUTORES: Eduarda Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: GENDER PLACE AND CULTURE, VOLUME: 26, NÚMERO: 7-9
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Using electronic sensors to support gender neutral STEM activities in primary school
AUTORES: Maria Jao Silva; Eduarda Ferreira; Susana Batista;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2019 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
AUTORES: Maria Jao Silva; Eduarda Ferreira; Susana Batista;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2019 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Collaborative uses of ICT in education: Practices and representations of preservice elementary school teachers
AUTORES: Eduarda Ferreira; Maria Joao Silva; Bianor da Cruz Valente;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 20th International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2018 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
AUTORES: Eduarda Ferreira; Maria Joao Silva; Bianor da Cruz Valente;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 20th International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2018 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: ICT and Gender: Parental Mediation Strategies
AUTORES: Eduarda Ferreira; Cristina Ponte; Teresa Sofia Castro;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2017 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
AUTORES: Eduarda Ferreira; Cristina Ponte; Teresa Sofia Castro;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2017 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Gender and ICT: school and gender stereotypes
AUTORES: Eduarda Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2017 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
AUTORES: Eduarda Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2017 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: Portuguese research on Gender and ICT: The place of education
AUTORES: Eduarda Ferreira; Maria Joao Silva;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2016 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
AUTORES: Eduarda Ferreira; Maria Joao Silva;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Symposium on Computers in Education (SIIE) in 2016 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMPUTERS IN EDUCATION (SIIE)
INDEXADO EM: WOS
7
TÃTULO: Embodied education: Senses, Emotions, and Technology
AUTORES: Maria Joao Silva; Eduarda Ferreira; Vania Andrade; Olinda Nunes; Maria da Luz Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Symposium on Computers in Education in 2015 International Symposium on Computers in Education (SIIE)
AUTORES: Maria Joao Silva; Eduarda Ferreira; Vania Andrade; Olinda Nunes; Maria da Luz Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Symposium on Computers in Education in 2015 International Symposium on Computers in Education (SIIE)
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: De-Centring Western Sexualities: Central and Eastern European Perspectives Full Text
AUTORES: Eduarda Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: GENDER PLACE AND CULTURE, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
AUTORES: Eduarda Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: GENDER PLACE AND CULTURE, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef